اخبار داغ

تل‌آویو ساخت دیوار حائل در مرز با سوریه را آغاز کرد

تل‌آویو ساخت دیوار حائل در مرز با سوریه را آغاز کرد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور دستور احداث دیوار حائل در مرز با سوریه، مدعی شد: تل‌آویو از سوی فلسطینی‌ها با خطر "تروریسم" مواجه است و داعش علاوه بر سوریه، حضور خود را در شبه جزیره سیناء مصر نیز تحکیم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری الفجر، منابع صهیونیستی اعلام کردند تل‌آویو عملیات احداث دیواری حائل در مرزهای اراضی اشغالی با سوریه را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

براساس این گزارش‌ها بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از تحولات کنونی در قدس و کرانه باختری و با طرح ادعاهایی مبنی بر تهدیدات امنیتی که در نزدیکی مزرهای شمالی اراضی اشغالی وجود دارد دستور احداث این دیوار را صادر کرده است.

,

بنیامین نتانیاهو در گفتگو با "رادیو اسرائیل" نیز مدعی شد: "ایران فعالیت‌های خود را در سوریه افزایش داده و هزاران تن از سربازانش اکنون به سوریه رسیده‌اند و همزمان داعش نفوذ خود را در این منطقه افزایش می‌دهد، لذا در سایه این تحولات اسرائیل باید کنترل خود بر مرزها را افزایش داده و مانع از تشکیل پایگاه‌های تروریستی در اطراف مرزهای خود شود."

,

نتانیاهو با بیان این که تل‌آویو برای مبارزه با "تروریسم" در کنار مصر، اردن و دیگر کشورهای منطقه ایستاده، گفت: "اسرائیل" با هر قدرتی که به جنگ با آن برخیزد، مقابله خواهد کرد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه