اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان رضوی؛

تجمع بزرگ نهضت ما زنده ایم در مشهد برگزار می شود

تجمع بزرگ نهضت ما زنده ایم در مشهد برگزار می شود
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی، هدف نهضت ما زنده ایم را مبارزه با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: شروع نهضت ما زنده ایم با تجمع بزرگ دانش آموزان دختر در پارک ریحانه کلید می خورد،
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه اسحاق قالیباف، مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گوهرشادنیوز، با بیان اینکه شروع نهضت ما زنده ایم با تجمع بزرگ دانش آموزان دختر در پارک ریحانه کلید می خورد، در خصوص اهداف این نهضت، گفت: ترویج و توسعه فرهنگ عمومی دفاع مقدس با ارائه الگو های عملی حضور زنان در این عرصه، حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در میان نسل جوان و همچنین ارتقای نگرش و بینش دختران سرزمینمان از جمله اهداف مهم این نهضت خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فاطمه اسحاق قالیباف، مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار , گوهرشادنیوز, ، با بیان اینکه شروع نهضت ما زنده ایم با تجمع بزرگ دانش آموزان دختر در پارک ریحانه کلید می خورد، در خصوص اهداف این نهضت، گفت: ترویج و توسعه فرهنگ عمومی دفاع مقدس با ارائه الگو های عملی حضور زنان در این عرصه، حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در میان نسل جوان و همچنین ارتقای نگرش و بینش دختران سرزمینمان از جمله اهداف مهم این نهضت خواهد بود.,

وی ادامه داد: این نهضت چهار شاخصه مهم را پیگیری می کند، که برگرفته از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیره شهدای زن می باشد. عقت، شجاعت،احساس مسئولیت و عطوفت چهار شاخصه مهم است که تلاش می شود دختران جوان جامعه اسلامیمان به سمت این چهار صفت سوق دهیم.

,

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی، در خصوص علت برگزاری تجمع بزرگ نهضت ما زنده ایم در پارک ریحانه اظهار داشت: انتخاب پارک ریحانه به لحاظ وسعت و ویژه بودن آن که صرفاً بانوان در آن تردد دارند، انتخاب شده است. به علاوه سعی کردیم، برنامه را در فضای شاد و پویا برگزار شود.

,

قالیباف، در خصوص زمان و مکان برگزاری تجمع، گفت: این برنامه مورخ 94/7/22 از ساعت 8 شروع و تا ساعت 10 ادامه دارد. در ادامه دانش آموزان به تفریح و بازدید از نمایشگاه مستقر در پارک می پردازند.

,

وی تجمع ما زنده ایم را با هدف مبارزه با جنک نرم دشمن، آغاز نهضت ما زندایم دانست و اما در خصوص بخش های مهم این تجمع، کفت: بعد از تلاوت قرآن، بحث سخنرانی این برنامه را خانم علمی حسینی، مدیر و مدرس مکتب حضرت رقیه(س) برعهده خواهد داشت همچنین ، سرود دختران ایرانی با شعار ما زنده ایم اجرا خواهد شد، قرائت بیانیه و اجرای مسابقه پایان بخش برنامه خواهد بود.

,

"آن ملتی که آمادگی خود را،حضور خود را و عزم راسخ خود را در همه میدان ها نمایش می گذارد، دشمن را از نفوذ در خود و غلبه بر خود مایوس کند"

,

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

,

 

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه