اخبار داغ

نیکخواه بهرامی: توقع جاسوسی بازیکنی را نداشتم

نیکخواه بهرامی: توقع جاسوسی بازیکنی را نداشتم
کاپیتان تیم ملی بسکتبال با بیان این‌که بعد از شنیدن اظهارنظرهای مختلف درخصوص نتیجه تیم در جام ملت‌های آسیا نظر خود را بیان خواهد کرد، گفت: اول از همه باید جلوی برخی از بی‌اخلاقی‌ها در تیم گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صمد نیکخواه بهرامی درباره نظرات کارشناسان مختلف درمورد نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تا الان نظرات مختلفی بیان شده بعضی‌ها دنبال منافع خود هستند و نظرات درستی نمی‌گویند، بعضی‌ها درست می‌گویند و برخی هم با غرض اظهارنظر می‌کنند؛ من همه اظهار نظرات را می‌شنوم و لذت می‌برم تا الان هم حرفی نزده‌ام و فقط شنونده بودم ولی به زودی جواب همه آن‌ها را خواهم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امکان صعود به المپیک هست ولی با درصد کم

,

ملی‌پوش بسکتبال کشور درخصوص صعود به المپیک گفت: برای صعود به المپیک باید واقع بین بود امکان صعود وجود دارد ولی درصد آن خیلی کم است،در رقابت‌های انتخابی المپیک تیم‌های خوبی حضور دارند که کار را دشوار می‌کنند.

,

توقع جاسوسی بازیکنی را نداشتم

,

نیکخواه بهرامی با اشاره به برخی از بی‌اخلاقی‌ها در تیم ملی بیان داشت: بازیکنان تیم ملی یک گروه تلگرامی دارند که همه با هم در ارتباط هستند در همین گروه مطلبی منتشر و بلافاصله این مطلب در یکی از روزنامه‌ها چاپ شد این یعنی یکی از بازیکنان جاسوسی کرده است؛ ما همه همدل و دوست هستیم و توقع چنین چیزی را نداشتیم، الان دنبال شناسایی آن شخصی که مطلب را انتشار داده هستم تا با او برخود کنم باید جلوی این بی‌اخلاقی‌ها گرفته شود.

,

با شرایط خاص در تیم ملی بازی می‌کنم

,

کاپیتان تیم ملی درباره آینده بسکتبالی خود نیز عنوان کرد: به بازی باشگاهی‌ام ادامه می‌دهم ولی حضورم در تیم ملی مبنی بر شرایط خاص خواهد بود یعنی با هرکسی کار نخواهم کرد.

,

وی ادامه داد: نباید احساسی برخورد کنیم حتی اگر بائورمان بهترین مربی دنیا هم باشد ولی باید درنظر بگیریم تیم مشکلات زیادی دارد، مثل این که از مایکل شوماخر بخواهند با ژیان رانندگی کند و مسابقه دهد.

,

نیکخواه بهرامی افزود: کسانی که اطلاعات کمی از بسکتبال دارند فرافکنی می‌کنند، حتی تیم بزرگی مثل اسپانیا هم در هیچ کدام از بازی‌های خود از ۱۲ بازیکن استفاده نمی‌کند اما ما در این رقابت‌ها هر ۱۲ نفر به یک اندازه در زمین بودیم و مهم هم نبود با چه تیمی درحال رقابت هستیم من این سبک را نپسندیدم و نتیجه هم نگرفتیم.

,

حال بسکتبال خوب است ولی نیاز به پول دارد

,

این بازیکن ملی‌پوش درخصوص حال این روزهای بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور بیان داشت: حال بسکتبال خوب است ولی باید پول به این رشته آورد با پول همه مشکلات بسکتبال حل خواهد شد.

,

وی اضافه کرد: امکانات سالن کوچکترین شهر چین از امکانات بهترین سالن ایران بیشتر است، ۲۰ تیم در لیگ چین شرکت می‌کنند که هرکدام ۲ بازیکن خارجی دارند فقط ۳۰ بازیکن که فرصت حضور در NBA را دارند در لیگ چین بازی می‌کنند بنابراین بازیکنان جوان این کشور با آن‌ها تنه به تنه می‌شوند و پیشرفت می‌کنند یعنی رشد بسکتبال چین به این دلایل بوده است.

,

نیکخواه بهرامی افزود: بسکتبال ما مقداری از شرایط ایده‌آل درو شده است وقتی که جوان بودم ۳ بازیکن خارجی در تیمی که بازی می‌کردم بودند و من برای این که به مربی خود ثابت کنم از آن‌ها بهتر هستم تلاش زیادی می‌کردم و از همان جا بود که به تیم ملی راه پیدا کردم؛ نباید صورت مساله را پاک کرد لیگ قوی تیم ملی قوی هم خواهد داشت ما باید به سمتی برویم که مرحله بعدی این باشد که بازیکن صادر کنیم.

,

کاپیتان تیم ملی در پایان اظهار داشت: هیچ وقت از بسکتبال جدا نخواهم شد، من همه محبوبیت و شهرتم را از این رشته دارم و از این راه هم نان می‌خورم، با بسکتبال به همه جا رسیدم و به طورحتم بعد از دوران بازیکنی هم سعی خواهم کرد در جایی از این رشته فعالیت کنم و مفید واقع شوم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه