اخبار داغ

رئیس بیمه کوثر شعبه استان قم خبر داد:

یک‌میلیون و دویست هزار نفر از شهروندان قمی تحت پوشش بیمه کوثر قرار دارند

یک‌میلیون و دویست هزار نفر از شهروندان قمی تحت پوشش بیمه کوثر قرار دارند
رئیس بیمه کوثر شعبه استان قم گفت: یک‌میلیون و دویست هزار نفر از شهروندان قمی تحت پوشش بیمه مسئولیت هستند که اگر براثر عوامل شهرداری مانند برق‌گرفتگی، سقوط و... دچار حادثه شوند بر اساس قرارداد منعقده، شامل دریافت خسارت می‌باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خیرخواه در گفتگو با خبرنگار سایتزنان قم ، با اشاره به این‌که شرکت بیمه کوثر به‌عنوان شرکت بیمه سهامی عام در 27 مهر 89 فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: بیمه کوثر

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایتزنان قم ،, زنان قم ،, زنان قم ،, زنان قم,

در تمامی رشته‌های بیمه‌ای ازجمله اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی فعالیت دارد که هدف آن ایجاد تحول در صنعت بیمه کشور و ارائه خدمات بیمه‌ای متفاوت و برتر با رویکرد خدمت محور و تمرکز بر بیمه‌های زندگی است.

,

وی بابیان این‌که بیمه کوثر زندگی را بیمه می‌کند، ابراز داشت: در سال 1389 که مجوز تأسیس بیمه کوثر گرفته شد این شرکت در رده بیست و سومین شرکت بیمه‌ای کشور بوده است که با بهره‌مندی از نیروهای متخصص  و متعهد و برخورداری از شبکه یکپارچه فروش در سراسر کشور و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و رویکرد مشتری مدارانه با شعار کوثر سرچشمه آرامش، توانستیم در سال جاری از بین 28 شرکت بیمه‌ای به‌عنوان پنجمین شرکت بیمه کشور ارتقاء پیدا کنیم.

,

خیرخواه ادامه داد: هم‌اکنون با بیش از 1000 نمایندگی حقیقی و حقوقی و 31 شعبه در سراسر کشور، در حال ارائه خدمات هستیم که آدرس آن‌ها در وب‌سایت بیمه کوثر موجود می‌باشد.

,

وی افزود: افق چشم‌انداز شرکت ما این است که در سال 1404 به‌عنوان اولین شرکت خصوصی بیمه ازنظر سهم بازار و ازنظر ارائه خدمات و توانمندی مالی  در بین شرکت‌های بیمه باشیم.

,

خیرخواه خاطرنشان کرد: فروش بیمه اقساطی خودرو و عمرو سرمایه‌گذاری برای کلیه بازنشستگان و شاغلین محترم نیروهای مسلح و وابستگان آن‌ها توسط کلیه نمایندگان در حال انجام می‌باشد.

,

وی با اشاره به برنامه ویژه بیمه کوثر در استان قم، تصریح کرد: در سال 90 شعبه قم فعالیت خود را با 5 نمایندگی آغاز کرد و هم‌اکنون با 15 نمایندگی حقیقی و چندین باجه نماینده حقوقی در حال خدمت‌رسانی به مردم و شهروندان قمی و زائران محترم کریمه اهل‌بیت (س) هستیم.

,

رییس بیمه کوثر شعبه استان قم افزود: افتخار این را داریم که کلیه بیمه‌های آستان مقدس حضرت معصومه (س) ازجمله، مکمل درمان، عمرو حوادث، اتومبیل، آتش‌سوزی و مسئولیت زائران، اماکن و آسانسورها توسط این شرکت صادرشده است همچنین بیمه مسئولیت مدنی زائران، خادمان و مجاوران آن استان مقدس به عهده این شرکت می‌باشد و لذا غرامت و خسارت هر شخصی از هرکجای دنیا که داخل حرم دچار سانحه شود، قابل پرداخت می‌باشد.

,

وی ادامه داد: ازجمله بیمه‌های دیگری که بیمه کوثر به‌صورت کلان در قم عهده‌دار می‌باشد بیمه جامعه شهرداران می‌باشد که یک‌میلیون و دویست هزار نفر از شهروندان قمی تحت پوشش بیمه مسئولیت هستند که اگر براثر عوامل شهرداری مانند برق‌گرفتگی، سقوط و... دچار حادثه شوند بر اساس قرارداد منعقده، شامل دریافت خسارت می‌باشند.

,

وی در پایان تأکید کرد: هدف ما در این استان ترویج فرهنگ سالم بیمه در بین مردم عزیز شهر مقدس قـم، جمکران و پایگاه علوم دینی تشیع جهان می‌باشد و امیدواریم بتوانیم در شأن نام زیبای کوثر، به آن‌ها خدمات شایسته‌ای ارائه نمائی‌ام.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه