اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

آمریکای امروز همان آمریکای دیروز است/ هدف از بزک کردن آمریکا، ازبین بردن روحیه استکبار ستیزی ملت ایران است

آمریکای امروز همان آمریکای دیروز است/ هدف از بزک کردن آمریکا، ازبین بردن روحیه استکبار ستیزی ملت ایران است
نماینده مردم چناران ، طرقبه و شاندیز در مجلس گفت: بزک کردن آمریکا و القای اینکه دشمنی آمریکا با ما تمام شده است، یک توطئه پیچیده ای است که می خواهد روح استکبار ستیزی ملت ما را از بین ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، دکتر محمد دهقان ، نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی روز مبارزه با استکبار در چناران با اشاره به تسخیر لانه جاسوزی در سال 57 توسط دانشجویان پیروی خط امام (ره) اظهار داشت: دانشجویان اسناد مهمی از آن کانون جاسوسی به دست آوردند که برخی از توطئه های آمریکا را خنثی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

وی ادامه داد: وقتی سفارت آمریکا تسخیر شد بسیاری از مسئولین حاضر نبودند واقعیت این حادثه را تایید کنند. امام (ره) با آن حکمت و درایتی که داشتند این اقدام دانشجویان را تایید کرده و فرمودند این انقلاب دوم بود و از انقلاب اول مهمتر است.

,

 

,

دهقان خاطر نشان کرد: وقتی اسناد جاسوسی برملا شد و جاسوسی برخی از دولت مردان آن زمان در دولت موقت و مراودات پنهانی برخی از سیاست مداران مخالف امام با آمریکا لو رفت و مشخص شد لیبرال ها در پنهان دستشان در دست آمریکا برای به زانو در آوردن انقلاب نوپای اسلامی است؛ آنگاه معلوم شد که چرا امام فرمودند انقلاب دوم مهمتر از انقلاب اول است.

,

 

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در انقلاب اول کسانی که علنی نوکری آمریکا را می کردند توسط ملت از کشور بیرون رانده شدند اما در انقلاب دوم کار سخت تر بود چراکه کسانی که ادعای همراهی و رهبری ملت را داشتند، دستشان رو شد و نظام جمهوری اسلامی پالایش گردید و لیبرال های ضد امام از درون حکومت بیرون رانده شدند.

,

 

,

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مرگ بر آمریکا برای ملت ایران یک موضوع احساسی و تشریفاتی نیست بلکه همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند این مرگ بر آمریکا یک موضوع کاملاً عقلانی و منطقی است چون آمریکا هیچگاه دست از دشمنی علیه ملت ایران بر نداشته است.

,

 

,

وی تصریح کرد: آمریکا پس از فتح لانه جاسوسی انواع کودتاه ها را به راه انداختند و جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند و منافقین را در ترور سران انقلاب اسلامی یاری کردند و در طول این 37 سال گذشته آمریکا هیچگاه دست از دشمنی علیه ملت ما برنداشته است.

,

 

,

دهقان بیان داشت: برخی از عناصر سیاسی در داخل کشور به پیروی از رسانه های بیگانه این روز ها تلاش می کنند که چهره آمریکا را بزک کنند و آن را نوع دیگری جلوه دهند و اینگونه وانمود می کنند که آمریکای امروز با آمریکای دیروز تفاوت دارد و تغییر کرده است که این اوج ساده اندیشی است که عده ای تصور کنند آمریکا امروز با آمریکای دیروز تفاوت دارد.

,

 

,

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی افزود: در مذاکرات هسته ای، با درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش تیم مذاکره کننده به سرانجام رسید، اوج خباثت آمریکا برملا شد . و مردم جهان فهمیدند که ادعای آنها مبنی بر اینکه ایران بمب اتم دارد دروغ است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه ملت ایران گزینه های روی میز آمریکا را به هیچ گرفت، افزود: آمریکا بعد از آزمایش موشک اماد بازهم نقض عهد کرد و گفت ما پرونده ایران را مجدد به شورای امنیت می فرستیم که این نشان دهنده اوج دشمنی آن ها با ما است.

,

 

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش ناکام آمریکا برای جدا کردن سوریه از مقاومت و تسخیر عراق و ... اظهار داشت : آمریکا و یارانش در منطقه زخم خورده اند.

,

 

,

دهقان ادامه داد: برای دیدن دشمنی آمریکا با ملت ایران باید به اتفاقات یمن نگاه کنیم. جرم مردم یمن این است که عاشق امام ما هستند و یار انقلاب اسلامی اند و نمی خواهند زیر یوغ آمریکایی ها باشند به همین جرم آمریکایی ها با پشتیبانی از آل سعود آن ها را به خاک و خون می کشند.

,

 

,

وی ادامه داد: برخی خود را به خواب زده اند و القا می کنند که ایران با آمریکا دوست شده است و آن را بزک می کنند و دشمنی آن با ملت ایران نادیده می گیرند.و ما را نسبت به آمریکا غافل می کنند که این یک توطئه پیچیده ای است که می خواهند روح استکبار تسیزی ما را از بین ببرند. ملت ایران را از دشمنی با آمریکا غافل کنند تا بتوانند خنجر خود را بر پشت ملت ایران فرو کنند.

,

 

,

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور پور شور مردم سراسر کشور در این راهپیمایی، به آمریکا اعلام می کند که آمریکا دشمن درجه یک ملت ها است.

,

 

,

وی ادامه داد: در زمانی که ما نظامی نوپا بودیم و آمریکا قدرت داشت، نتوانست غلطی بکند و امروز که ما یک کشور قدرتمند هستیم و انقلاب اسلامی مرزهای بسیاری از کشورها را در نوردیده است و آمریکا قدرت گذشته را ندارد و در سوریه و عراق آمریکا شکسته خورده است.

,

 

,

وی همچنین بیان داشت: برای آمریکا منفعت و حفظ حکومت اسرائیل اولویت اول است و این در حالی است که اسرائیل دشمن سر سخت مسلمانان است و مردم متوجه اند و این ساده انگاری ها و مواضع سبکی که برخی از سیاست مداران در داخل کشور القا می کنند، اثری نخواهد داشت .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه