اخبار داغ

با 2 اثر چند رسانه‌ای

سازمان اردویی خوزستان در جشنواره ملی سرزمین نور شرکت می‌کند

سازمان اردویی خوزستان در جشنواره ملی سرزمین نور شرکت می‌کند
سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ولی عصر عجل الله فرجه شریف خوزستان با 2 اثر چند رسانه ای در جشنواره ملی سرزمین نور شرکت خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوله بار، سازمان اردویی خوزستان در این جشنواره با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی مستعد خود با تولید 2 نرم افزار چند رسانه ای در خصوص دفاع مقدس در جشنواره سیزدهم شرکت خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار،,
 
,
گفتنی است دور دوازدهم استان خوزستان با کسب دوازده رتبه برتر در بین استان ها حائز رتبه نخست شد و امسال نیز بنا با آثار کیفی تر و با کمیت بیشتر در دوره سیزدهم شرکت کنند.
,
 
,
دبیر جشنواره ملی سرزمین نور استان خوزستان در این باره گفت: تا کنون تعدادی آثار از نواحی به این سازمان ارسال شد که پس از بررسی به دبیرخانه ملی جشنواره ارسال خواهد شد و مورد داوری قرار خواهد گرفت.
,
 
,
محمد میسی بیان داشت : از امتیازات این دوره علاوه بر ارسال دو نرم افزار از سوی سازمان اردویی خوزستان ، حضور افتخاری سردار فرماندهی سپاه استان به عنوان شرکت کننده در جشنواره خواهد بود.
,
 
,
وی افزود: نرم افزارهای ارسالی در قالب رایانه و تلفن های همراه خواهد بود که با نام نرم افزار سرزمین نور سال گذشته در دوره دوازدهم توسط سردار فضلی و سردار شاهوارپور از آنها رونمایی شد و امید داریم در این بخش صاحب عنوان شوند .
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه