اخبار داغ

عضو هیات رئیسه مجلس:

استفاده میزان از آرم قوه ی قضائیه تخلف جدی است

استفاده میزان از آرم قوه ی قضائیه تخلف جدی است
نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز گفت: استفاده موسسه میزان از آرم قوه ی قضائیه و استقرار این موسسه در واحدهای ساختمانی دادگستری جمهوری اسلامی ایران یکی از خطاهای جدی است که باید برای حیثیت قوه قضائیه مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، دکتر محمد دهقان، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص حل مشکلات موسسه مالی اعتباری میزان اظهار داشت: در جلسه ی دو هفته پیش مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با معاونین استاندار ، آقای دکتر صیف، رئیس بانک مرکزی در گفتگوی تلفنی با یکی از نمایندگان مشهد تصریح کرد که موضوع میزان از طریق واگذاری این موسسه به موسسه مالی و اعتباری عسکریه حل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,


دهقان با اشاره به مذاکرات بانک مرکزی با بانک صادرات برای تقبل میزان افزود: رئیس بانک مرکزی در آن جلسه تصریح کرد: " به خاطر برخی اشکالات، امکان توافق با بانک صادرات برای واگذاری موسسه میزان به این بانک وجود ندارد." به همین دلیل آن ها موسسه عسکریه را به بانک صادرات ترجیح دادند. لذا با توجه به تصریح بانک مرکزی این موضوع توسط اینجانب و برخی دیگر از مسولان اطلاع رسانی شد؛ اما پس از آن بانک مرکزی تصمیم درستی اتخاذ کرد و موسسه میزان را به صورت کامل به بانک صادرات واگذار نمود.

,
,


نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در ادامه خاطر نشان کرد: بانک صادرات موظف است در اسرع وقت نسبت به تامین مطالبات مردم از موسسه میزان و پرداخت آنها اقدام نماید.

,
,


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: با حل مشکل سپرده گذاران موسسه میزان از طریق بانک صادرات و پرداخت دیون این موسسه به طلبکاران بخش اول مشکلات این موسسه حل خواهد شد؛ اما بخش دوم مشکلات مربوط به تخلفات مالی و برخی از اتهامات در خصوص مفاسد اقتصادی این موسسه است، که باید طبق قانون با متخلفین برخود شود.

,
,


عضو هیات رئیسه مجلس افرود: یکی دیگر از مسائل مربوط به این موسسه، استفاده موسسه میزان از آرم قوه ی قضائیه و استقرار این موسسه که عمدتا متعلق به قضات بوده و از موسسات مالی بخش خصوص به حساب می آید در واحدهای ساختمانی دادگستری جمهوری اسلامی ایران یکی از خطاهای جدی است که این هم باید برای حیثیت قوه قضائیه مورد توجه قرار گیرد.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه