اخبار داغ

عضو هیات رئیسه مجلس:

تداوم سرکوب بیداری ملت ها با جنایات مزدوران آمریکا

تداوم سرکوب بیداری ملت ها با جنایات مزدوران آمریکا
نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز گفت: بیداری اسلامی ناشی از انقلاب اسلامی ایران است و آمریکایی ها در این سال های گذشته برای سرکوب کردن بیداری ملت ها از هیچ اقدامی دریغ نکرده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، دکتر محمد دهقان، نماینده مردم چناران، طرقبه شاندیز در مسجد جامع روستای زشک بیان داشت: هم اکنون آمریکا با ایجاد جنگ نیابتی در منطقه در حال به خاک و خون کشیدن یاران انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

وی ادامه داد: وقتی که مردم یمن، عراق و سوریه به جرم دوستی با ملت ایران توسط مزدوران آمریکا در منطقه به خاک و خون کشیده می شوند اگر دست این جنایتکاران به ملت ایران برسد صدها بار بدتر از آن را به سر این ملت می آورند.

,


عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: دشمنی آمریکا برای هر صاحب بصیرتی با ملت ایران مشهود است و آمریکا در هیچ عرصه ای برای ضربه زدن به منافع ایران دریغ نکرده است.

,
,


نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: چندین ماه است که آل سعود با پشتیبانی آمریکا در یمن مرتکب جنایت می شود و منازل مردم مظلوم یمن را بر سر آنها خراب می کند، و زیر ساخت های این کشور فقیر را نابود می کند. جرم مردم یمن تنها این است که نمی خواهند طوق نوکری آمریکا و آل سعود را به گردن بیاندازند و به همین دلیل با پشتیبانی آمریکا و با صلاح های آمریکایی و به دست مزدوران آمریکا به شهادت می رسند .

,
,


دکتر دهقان خاطر نشان کرد: آمریکایی ها در این سال های گذشته برای سرکوب کردن بیداری ملت ها از هیچ اقدامی دریغ نکردند و با تربیت حیواناتی وحشی و دادن پول و صلاح به آنها تعداد زیادی از مردم منطقه را به خاک و خون کشیده اند.

,
,


وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی ناشی از انقلاب اسلامی ایران بود و امام خمینی ( ره ) سر منشاء بیداری ملت ها و آگاهی آنها به شمار می آید، اظهار داشت: امروز آگاهی و بصیرت ملت ها و بیداری آنها مانع چپاول اموال آنها توسط بیگانگان می شود و همچنین ملتی بیدار حاضر به پذیرش ذلت نیست و حاضر نیست زیر سلطه آمریکایی ها و اسرائیلی ها نفس بکشد.

,
,


وی در پایان یادآورشد: آنهایی که این دشمنی های آمریکا را نمی بینند و به گونه ای سخن می گویند که گویا آمریکای امروز با آمریکای دیروز تفاوت کرده است و به دنبال غافل کردن ملت ایران از جنایات آمریکا در منطقه و علیه ملت ایران هستند بصیرت کافی در عرصه ی سیاسی و اجتماعی را ندارند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه