اخبار داغ

به همت حوزه علمیه قزوین؛

یادواره شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود

یادواره شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود
مراسم یادواره شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهدا و مسئولین استان در هفته جاری برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و بزرگداشت اولین مدافع شهید حرم، بسیجی شهید رسول پور مراد در چهارشنبه هفته جاری خبر داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین گفت: این شهید بزرگوار به عنوان مدافع حرم چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت و مبارزه با تروریست‌های تکفیری به سوریه رفته بود که در حین ماموریت توسط گروه تروریستی و وحشی تکفیری به شهادت رسیده و به یاران شهیدش پیوست. 
وی با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مقتدرترین کشورها محسوب شده و دشمنان این نظام برآمده از خاک شهدا بدانند که چنانچه تهدیدی از سوی آنها شود با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده‌ای مواجه خواهد شد. 
این مسئول به برگزاری مراسم شهدای مدافع حرم در استان اشاره کد و عنوان داشت: این مراسم روز چهارشنبه ساعت 30/9 و با حضور خانواده شهید پور مراد، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، طلاب و روحانیون مدارس علمیه قزوین و مردم ولایتمدار استان در مسجد شیخ الاسلام برگزار می‌شود. 
یاداوری می‌شود؛ شهید رسول پور مراد در 26 اسفند 1365 در تاکستان متولد و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی مهندسی برق گذراند و در تاریخ 20 مهر 94 در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نایل آمد. 
این مراسم از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار می‌شود. 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه