اخبار داغ

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

پتانسیل های گردشگری شرق اصفهان نگاه ویژه مسئولین را می طلبد

پتانسیل های گردشگری شرق اصفهان نگاه ویژه مسئولین را می طلبد
حجت الله غلامی گفت: با توجه به پتانسیل بالای شرق اصفهان و عبور و مرور گردشگر در این منطقه، نگاه ویژه ای باید به بحث ایمن سازی راه ها داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، با اشاره به پتانسیل بالای شرق اصفهان در زمینه تاریخی و گردشگری به بیان مشکلات جاده ای این بخش اشاره و گفت: برحسب جمعیت بالای شهرهای شرق اصفهان و همچنین عبور و مرور مسافران دیگر استان ها از این مسیرها باید تدابیر لازم در راستای رفع مشکلات جاده ای اندیشیده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

حجت الله غلامی اظهار کرد: بخش بن رود با جمعیت حدود ۳۰ هزار نفری و آثار تفریحی گردشگری که در درون آن نهفته است، با انبوه گردشگران روبه روست که باید در این رابطه نگاه ویژه ای به مسائل مرتبط با راه ها و ایمن سازی آن داشت.
وی از احداث طرح ورودی میدان امام رضای شهر ورزنه خبر داد و افزود: بحثی را در رابطه با ورودی شهر ورزنه از سمت میدان امام رضا تا میدان امامزاده میرزین العابدین شهر تحت بررسی قرار داده ایم و امیدواریم با همکاری شهرداری ورزنه بتوان عملیات احداث را به اجرا برسانیم.

,
,

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تاکید کرد: زیرسازی ورودی میدان اصلی شهر ورزنه طی تفاهم نامه ای مشترک به عهده شهرداری ورزنه می باشد و راه و شهرسازی متولی عملیات روسازی و آسفالت این مسیر است که با دقت در ایمنی و سرعت در کار اجرایی، به مرحله تکمیل خواهد رسید.

,

ضرورت توجه به پل های تاریخی شهرها

, ضرورت توجه به پل های تاریخی شهرها,

وی با اشاره به برخی پل های تاریخی در شهرها، خصوصا شهر ورزنه از ترمیم و همچنین عریض کردن آن خبر داد و خاطرنشان کرد: پل های تاریخی دارای عرض کم و فرسودگی بسیار است که برخی مواقع مورد غفلت واقع شده است و در این خصوص باید کار مطالعاتی انجام و نسبت به احداث پل دیگر جنب پل های تاریخی که مسیر عبور و مرور وسایل نقلیه است، اقدام شود.

,

غلامی با توجه به مورد مذکور گفت: سعی ما در این است تا بتوان از محل اعتبارات سازمان راهداری، اعتباری به منظور احداث پل عبوری جنب پل تاریخی شهر ورزنه قرار داده شود و عملیات اجرایی از سال آینده آغاز می شود.

,

وی با بیان اهمیت شهرک های مهر شهرهای شرق اصفهان و برخی مشکلات موجود در زمینه های ساخت و ساز، اذعان کرد: عملیات آماده سازی بیش از ۶۰۰ واحد در شهرک مهر ورزنه ناتمام است که باید در این خصوص تدابیر لازم انجام شود.

,

یک باب مدرسه در مسکن مهر ورزنه

, یک باب مدرسه در مسکن مهر ورزنه,

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با شاره به امضای تفاهم نامه با شهرداری ورزنه در خصوص بخشی از مشکلات مسکن مهر افزود: تفاهم نامه دومی که در سفر هفته گذشته به شهرورزنه با شهرداری تنظیم شد به این نتیجه رسیدیم که در قبال اماده سازی اقدامات شهرداری، راه و شهرسازی معادل ریالی از املاک قیر مورد نیاز را تقبل کرده که در این صورت محوطه سازی مسکن مهر ظرف ۵ تا ۶ ماه آینده به سامان می رسد.

,

وی با توجه به نیاز مسکن مهر شهر ورزنه به یک باب مدرسه گفت: مدرسه ۶ کلاسه با تامین اعتبار لازم تا مرحله سفت کاری توسط راه و شهرسازی انجام و باقی عملیات ساخت وساز توسط اداره آموزش و پرورش به انجام خواهد رسید.

,

غلامی با تاکید بر عدم دوگانگی در عملیات ساخت مدرسه مسکن مهر ورزنه بیان کرد: برای اینکه طی ساخت و ساز با دوگانگی پیمانکار روبه رو نشویم طی تفاهم نامه ای با نوسازی مدارس، عملیات اجرایی در بخش سفت کاری و بخش های دیگر ساخت به یک نفر پیمانکار واگزار می شود.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر مشکلات بسیار راه های روستایی در شرق اصفهان، خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی صرفا در این رابطه مقدار قیر جاده های روستایی را تامین می کند.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه