اخبار داغ

آمبولانسی که پشت ترافیک اسکورت وزیر ماند

آمبولانسی که پشت ترافیک اسکورت وزیر ماند
یکی از فعالان رسانه‌ای کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور از قرق راه برای عبور رحمانی‌فضلی که باعث ترافیک می‌شود، واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس؛ حسین جهانی از فعالان رسانه‌ای کشورمان طی پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش نامه‌ای را خطاب به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نوشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در این نامه آورده است:

,

جناب آقای رحمانی فضلی

,

سلام علیکم

,

امیدوارم دنیا به کام تان باشد و هیچ گاه ترافیک سنگین تهران اعصاب شما را به هم نریزد.

,

آقای وزیر

,

راستش را بخواهید من و شما تقریباً همسایه یکدیگر هستیم و محل کار هر دو نفرمان سمت میدان فاطمی است و از آنجایی که شما وزیر پرتلاشی هستید و معمولاً ساعت 8 صبح در دفتر خود حاضر می‌شوید، بسیاری از اوقات هنگامی که از خیابان کاج وارد خیابان فاطمی می‌شوید شما و تیم حفاظت تان را زیارت می کنم و غبطه می خورم که من باید در ترافیک بمانم تا شما با خیال راحت عبور کنید.

,

راستش رو بخواهید چندین بار به خاطر این ترافیک ساعت 8:02 به محل کار رسیدم و از آنجایی که قانون محل کار من تا ساعت 8 صبح به من اجازه ورود داده و چنانچه بعد از این ساعت وارد شوم، از ساعت 7:30 برای من کسرکار لحاظ شده است!

,

باور کنید بارها از حق خودم گذشتم، گفتم بالاخره ایشان وزیر هستند و من یک خبرنگار حالا این کسرکارها فدای نظام و مسئولین آن!

,

جناب رحمانی فضلی

,

امروز اتفاق دیگری افتاد؛ من باز هم این سعادت را داشتم که در ترافیک بمانم تا شما با خیال راحت عبور کنید اما از پشت سر صدای آژیر آمبولانسی را می‌شنیدم که با صدای قیژ قیژ خود التماس می کرد که راه را باز کنید.

,

گویا قضیه آنقدر جدی بود که یکی از تکنسین‌های آمبولانس پیاده شد و در خیابان شروع به دویدن کرد تا به افسر راهوری که خیابان را بسته بود، موضوع را تفهیم کند که خداروشکر قبلاً از رسیدن تکنسین به افسر راهور، شما رسیدی و رفتی و بدین ترتیب راه خود به خود راه باز شد.

,

وزیر کشور عزیز

,

این اتفاق را برای شما نوشتم که از پیرامون خود اطلاع پیدا کنید و بدانید هنگامی که شما ترافیک را تجربه نمی‌کنید شاید به قیمت جان یک انسان تمام شود.

,

در پایان امیدوارم این قضیه رو همچون بر هم خوردن یک میتینگ انتخاباتی در یک شهرستان پیگری کنید.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه