اخبار داغ

دلیل چرخش 180 درجه ای مواضع هاشمی/خاطراتی که بر اساس جهت وزش باد نقل می‌شود

دلیل چرخش 180 درجه ای مواضع هاشمی/خاطراتی که بر اساس جهت وزش باد نقل می‌شود
ه نظر ریشه و بنیان این خاطره گویی‌ها را باید در منافع حوادث و وقایع زمان برای جناب هاشمی جست و جو کرد. خود مرکز پنداری هاشمی، موضوع تازه ونوعی نیست که بخواهیم بر اساس آن به تحلیل بپردازیم بلکه این موضوع همچون یک بیماری روانشناختی در حال تقلیل جایگاه هاشمی در کشور است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چندی پیش پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام،  هاشمی‌رفسنجانی، خاطره‌ای از دیدارش با بشار اسد را منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

سایت هاشمی نوشته است: «بشار اسد در آخرین دیدارش با آقای هاشمی گفته بود پدرم به من وصیت کرد که اگر روزی در اداره کشور یا زندگی شخصی ات به مشکلی برخورد کردی ،حتما با آقای هاشمی مشورت کن و از ایشان راه حل بخواه.»

, .,

 

,

این در حالی است که هاشمی رفسنجانی در جریان سفر به مازندران بشار اسد را به استفاده از سلاح شیمیایی متهم کرد.

,

 

,

هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوازدهمین مراسم سالگرد آیت‌الله اسماعیل صالحی مازندرانی که در مسجد جامع سوادکوه شمالی برگزار شد،بعنوان سخنران اظهاراتی را در باب تحولات منطقه بالاخص سوریه اشاره کرد که این سخنان با واکنش هایی روبرو شد

,

.

, .,

وی گفته بود: «مردم سوریه بیش از 100 هزار کشته و 8 میلیون آواره دادند در داخل و خارج، زندان ها پر از مردم، زندان ها جا ندارد بعضی از ورزشگاه ها را گرفتند، آنها را پر کردند شرایط بدی بر مردم حاکم است مردم از یک طرف از طرف خود حکومتشان بمباران شیمیایی می شوند و از طرف دیگری امروز منتظر بمب های آمریکا باید بمانند.»

, .,

 

,

به نظر ریشه و بنیان این خاطره گویی‌ها را باید در منافع حوادث و وقایع زمان برای جناب هاشمی جست و جو کرد. خود مرکز پنداری هاشمی، موضوع تازه ونوعی نیست که بخواهیم بر اساس آن به تحلیل بپردازیم بلکه این موضوع همچون یک بیماری روانشناختی در حال تقلیل جایگاه هاشمی در کشور است.

,

 

,

روزی که بشار در موضع ضعف قرار داشت و امریکایی ها قصد حمله و محور مقاومت به رهبری ایران از سوریه در مقابل تروریست ها حمایت می کرد، آقای هاشمی مواضعش ضد بشار بود و عملکرد وی را در کمال تعجب زیر سوال می برد و امروز که اسد در موضع قدرت و برتری قرار گرفته، جناب هاشمی نیز با چرخشی 180 درجه ای مواضعش را این گونه در حمایت از بشار در قالب خاطره بیان می کند. به قول ضرب الامثل های قدیمی که مضموناً می توان گفت هر کجا باد بوزد خاطرات هاشمی هم به همان جا روانه می شود.

,

 

,

این گونه حکایت پیرامون هاشمی تنها منحصر به  نقل خاطره از اسد نیست بلکه پیرامون انقلاب و حضرت امام(ره) متاسفانه بسیار رخ داده است. هر جا که منفعت برای هاشمی اقتضا می کرده از مواضع امام دفاع می کرده است و هر کجا مواضع امام را با منافع خود یکسان نمی دیده، آن را با تاویل های نسبی گرایانه و یا تفاسیر اشتباه به خورد آحاد جامعه می داده و سعی در چهره سازی از امام(ره) آنگونه که خواست خود بوده است می پرداخته که اخیراً صدای بسیاری از عشاق و محبان و رهروان حضرت روح الله(رضوان الله) را در اعتراض به این رفتار هاشمی بلند کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه