اخبار داغ

یک استاد نمونه بسیجی مطرح کرد:

مهدکودک‌ها جایگزین دامن مادری شده‌اند/ تبدیل کردن زن به موجودی خشن و بی‌عاطفه مهمترین دستاورد فمنیسم است

مهدکودک‌ها جایگزین دامن مادری شده‌اند/ تبدیل کردن زن به موجودی خشن و بی‌عاطفه مهمترین دستاورد فمنیسم است
یک استاد نمونه بسیجی گفت: در غرب مهدکودک‌ها و مدارس جای دامن مادر را گرفته است و از سوی دیگر جنبش فمنیستی بطور کلی زن را که جنس‌اش از عاطفه و احساس مادری است به موجودی خشن و بی‌عاطفه تبدیل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج جامعه زنان، دکتر حسین احمدی یکی از معلمان نمونه بسیجی است، او متولد 1336 اهل شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی است و دارای 3 فرزند است که یکی از آنها ازدواج کرده و دیگری دانشجو و فرزند آخر در دوره دبیرستان تحصیل می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص سوابق کاری خود افزود: ابتدا معلمی را در روستایی کوچک شروع کردم و سالیان متمادی در مدارس مشغول به تدریس بودم، حدود 10 سال آخر خدمت کاری خود را در آموزش و پرورش گذراندم که در سال 86 بازنشسته شدم، در سمت های مدیریتی نظیر مدیر کل ارزشیابی، مدیر کل آموزش و پرورش دوره ابتدایی و چند سال نیز معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش خدمت کرده ام، به دلیل اینکه در سال‌های متعدد با دانشگاه مرتبط بودم تدریس دانشگاه نیز انجام دادم ضمن اینکه پس از بازنشستگی در سنگر دانشگاه مشغول به خدمت شدم و حدود هشت سال عضو هیئت علمی دانشگاه و همزمان مدیر گروه علوم تربیتی در دانشگاه بودم.

,

ازدواج به امنیت روحی و روانی کمک می‌کند

, ازدواج به امنیت روحی و روانی کمک می‌کند,

احمدی در ادامه به بحث خانواده پرداخت و گفت: از الطاف الهی، آفریدن انسانی از جنس خود انسان برای اوست که در کنار او انس بگیرد و این خداوند است که زمینه رأفت و مهربانی را در بین آنها برقرا می‌کند، ازدواج تعهدی مقدس است و همین تقدس مهمترین وجه تمایز آن از سایر روابط بین انسان‌ها است؛ ازدواج به ثبات اجتماعی ، تربیت فرزندانی صالح و امنیت روحی و روانی جامعه منتهی خواهد شد.

,

این معلم بسیجی یکی از عوامل موفقیت اش را همسری سازگار و دارای تشابه در ارزش‌ها و علایق مشترک می‌داند و بیان داشت: خداوند این موهبت را از بنده نیز دریغ نداشته است، همراهی، فداکاری، صبر و تلاش همسرم پشتیبانم بوده است و در فراز و نشیب‌های زندگی کنارم بوده است.

,

مهدکودک‌ها جایگزین دامن مادری

, مهدکودک‌ها جایگزین دامن مادری,

احمدی در ادامه سخنان خود به عوامل ناسازگاری و مشکلات در خانواده های امروزی اشاره کرد و گفت: متأسفانه تأثیر فرهنگ غرب و جنگ فرهنگی رسانه ای که علیه خانواده ها آغاز کرده است عموماً ریشه در زدودن دین از جامعه را مورد هدف قرار داده است؛در غرب مهدکودک ها و مدارس جای دامن مادر را گرفته است و از سوی دیگر جنبش فمنیستی بطور کلی زن را که جنس اش از عاطفه و احساس مادری است به موجودی خشن و بی عاطفه تبدیل کرد و از این رو سعی دارد پیامدهای منفی این تمدن را به کشور ما نیز سرایت دهد که متأسفانه امروزه شاهد برخی از این پیامدها نظیر تاخیر در ازدواج، نداشتن سازگاری که نتیجه آن افزایش میزان طلاق است، طلاق عاطفی و نبودن روابط صمیمانه نام برد.

,

وی عدم موفقیت در تربیت فرزندان که نتیجه و پیامد آن ناهنجاری های اجتماعی فرزندسالاری ، ارتکاب جرم، رواج خشونت و به طور کلی کاهش کارکردهای خانواده را از دیگر پیامدهای تمدن غربی دانست و تصریح کرد: آنچه خانواده ها را از پناهگاه و کانون ویژه برای برآوردن نیازهای عاطفی افراد خانواده درو ساخته است برای جوامع مسلمانان تهدیدی بزرگ است.

,

کم‌رنگ شدن نقش والدین در خانواده به دلیل درگیری زن و مرد برای تامین معیشت

, کم‌رنگ شدن نقش والدین در خانواده به دلیل درگیری زن و مرد برای تامین معیشت ,

احمدی بیان کرد: امروز به دلیل سختی معیشت زنان نیز در گیر اشتغال و تأمین هزینه های زندگی شده اند  و از سویی دیگر کم رنگ شدن نقش الگویی والدین به خاطر عدم حضور در خانواده کاهش جمعیت و فرزندآوری را به دنبال داشته است.

,

این استاد بسیجی در پایان رمز موفقیت کاری خود را اینگونه بیان کرد: رمز موفقیت در شغل، علاقه به کار و حرفه است که فرد به آن می پردازد؛ در محیط خانواده رمز موفقیت همدلی، محبت، سازگاری و گذشت می‌دانم، صبر و استقامت و مقاومتی که توأم با اعتقاد قلبی و ایمان باشد محیط زندگی را مناسب برای فرزندان و تربیت آنان فراهم می‌کند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه