اخبار داغ

مجید مظفری:

قلباً معتقدم بسیج نام و نشان نیست؛ فرهنگ و تفکر است/امروز شناخت بسیج برای سامان دادن به کشور تعیین کننده است

قلباً معتقدم بسیج نام و نشان نیست؛ فرهنگ و تفکر است/امروز شناخت بسیج برای سامان دادن به کشور تعیین کننده است
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من همیشه سعی کردم پا به پای مردم حرکت کنم و اعتقاد قلبی به این جمله دارم که بسیجی به نام و نشان نیست، بسیجی به فرهنگ و تفکر است و این جمله‌ای است که مقام معظم رهبری نیز بارها به آن تاکید داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به مردمی بودن بسیج گفت: بسیج از دل مردم بیرون آمده و ریشه انقلاب اسلامی ایران را شکل داده است. بسیج و بسیجی که سرشار از فرهنگ غنی دفاع مقدس است و خودش را مردمی می‌داند، می‌تواند تا همیشه پاسدار انقلاب اسلامی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تاکید کرد: بنده معتقدم فعالیت‌های اقتصادی بدون زیربنای فرهنگی به جایی ختم نمی‌شود و فرهنگ بسیج می‌تواند در جامعه ما از نظر اقتصادی هم تاثیرگذار باشد.
,
 
,
بازیگر سریال خانه‌ای در تاریکی افزود: قدم گذاشتن بسیج در کنار مردم باعث نهادینه شدن این فرهنگ در میان جامعه می‌شود.
,
 
,
مظفری در ادامه یکی از مهمترین اهداف تشکیل بسیج را در کنار مردم بودن دانست و گفت: مقابله با حوادث بحرانی یکی از وظایف بسیج است که تا به امروز آن را به خوبی انجام داده است و اگر این رسالت را به خوبی تا انتها طی کند، انقلاب اسلامی ما تا زمان ظهور امام زمان(عج) پا بر جا و مستحکم باقی خواهد ماند.
,
 
,
این بازیگر و کارگردان کشورمان ارتباط بین شهر و جبهه را در دوران دفاع مقدس اینگونه شرح داد: فرهنگ بسیجی بود که در دوران دفاع مقدس، ارتباط بین شهر و جبهه را شکل داده بود. من همیشه سعی کردم پا به پای مردم حرکت کنم و اعتقاد قلبی به این جمله دارم که بسیجی به نام و نشان نیست، بسیجی به فرهنگ و تفکر است و این جمله‌ای است که مقام معظم رهبری نیز بارها به آن تاکید داشته‌اند.
,
 
,
مظفری در پایان تاکید کرد: شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (سلام‌الله علیه) نقش تعیین کننده دارد.
,
 
,
وی در ادامه با اشاره به نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس اقدمات موثری را برای پیروزی در برابر دشمن خلق کرد. در خطوط خط مقدم و پشت جبهه‌ها این ترویج فرهنگ بسیج بود که باعث همدلی و اتحاد بین مردم شده بود. فرهنگ بسیجی بود که حس مسئولیت در برابر میهن را در مردم زنده و آنها را رهسپار جنگ دفاع در برابر دشمن می‌کرد.
,
 
,
بازیگر سریال اولین انتخاب افزود: بسیجیانی که در خطوط مقدم جبهه‌ها می‌جنگیدند، بعد از بازگشت به شهر خود، فرهنگ بسیج را در شهرشان گسترش می‌دادند و باعث آگاهی مردم نسبت به حوادث جبهه‌ها می‌شدند.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه