اخبار داغ

در عیادت دانشجویان بسیجی از فرج‌الله سلحشور مطرح شد؛

شروع طرح فیلم حضرت موسی (ع)/آیا سینمای ایران هم باید به سمت هالیوودیسم پیش برود + تصاویر

شروع طرح فیلم حضرت موسی (ع)/آیا سینمای ایران هم باید به سمت هالیوودیسم پیش برود + تصاویر
چرا برای مسائل غیر فرهنگی و غیر دینی هزینه‌های بسیار پرداخت می نماید آیا سینمای ایران هم باید به سمت هالیوودیسم پیش برود و عناصر هالیوودی - غربی را در سینما ببینیم؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ دانشجویان بسیجی واحد علوم و تحقیقات با حضور در منزل فرج‌الله سلحشور از وی عیادت و آرزوی سلامتی را برای این چهره ارزشمند سینمای جمهوری اسلامی را خواستار شدند.

فرج الله سلحشور از استارت و شروع به کار طرح و برنامه ی فیلم حضرت موسی (ع) خبرداد و در ادامه از نگرانی ها ی خود در رابطه با سینما گفت و خاطرنشان کرد: سینمای ایران دیگر کمتر در راستای مقابله با دشمنان اسلام پیش میرود و فیلم هایی با موضوعات دینی درصد  کمتری از پخش را نسبت به فیلم هایی با موضوعات عاشقانه و هجو و... دارند. این در حالی است که برای سریال های کمدی و غیر دینی چندین برابر هزینه های یک سریال با موضوع دینی و اسلامی خرج می شود از این رو وی خواستار راه افتادن کمپین حمایت از ساخت و اکران فیلم حضرت موسی (ع) شدند ، که نقطه عطفی در مقابله با دشمنان اسلام در سینمای اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,
,
,


فرج-الله-سلحشور-(1).jpg
 

,
, فرج-الله-سلحشور-(1).jpg,
,

مصطفی ابراهیمی مسئول بسیج واحد علوم تحقیقات ضمن تقدیر و تشکر به پاس فعالیت های چند ساله ی پرشور و فعال آقای سلحشور در صحنه سینما خاطر نشان کرد، بسیج دانشجویی به عنوان یکی از مهم ترین جنبش های دانشجویی و فعال کشور  در راستای حمایت مادی و معنوی حمایت از فیلم حضرت موسی(ع)، کمپین حمایت را راه اندازی خواهد نمود.

در ادامه ی جلسه مباحثی از جمله انتقاد از دولت و مجلس شورای اسلامی شد که در پی آن فرج الله سلحشور خواستار این شد که دولت و مجلش شورای اسلامی  چرا برای مسائل غیر فرهنگی و غیر دینی و هجو هزینه های بسیار پرداخت می نماید اما برای حمایت از این نوع فیلم ها پولی ندارد؟ آیا سینمای ایران هم باید به سمت هالیوودیسم  پیش برود و عناصر هالیوودی - غربی را در سینما ببینیم؟

گودرزی مسئول روابط عمومی بسیج علوم تحقیقات فیلم نامه ای با موضوع آخر الزمان را مطرح نمود و ضمن نگرانی از سینمای در خطر ایران خاطر نشان کرد: در تحولات منطقه و حضور گسترده و بی حد و مرز سینمای غرب (هالیوود) در کشور های اسلامی و جنگ نرم با ملت مسلمان ایران جای فیلم هایی با موضوع آخر الزمان و مهدویت که رد جهت روشن سازی موضوعات آخر الزمان و شناخت و مقابله با دشمنان اسلام باشد ، کم رنگ است.

در انتهای این دیدار دانشجویان بسیجی  واحد علوم و تحقیقات با اهداء لوح و هدیه از زحمات این چهره ارزشی کشور تقدیر و تشکر کردند و آرزوی سلامتی برای این چهره ارزشمند سینمای جمهوری اسلامی را از خداوند عزوجل خواستار شدند.

,
,
,
,
,
,
,



فرج-الله-سلحشور-(3).jpg

فرج-الله-سلحشور-(5).jpg

فرج-الله-سلحشور-(6).jpg
 

,
,
, فرج-الله-سلحشور-(3).jpg,
,
, فرج-الله-سلحشور-(5).jpg,
,
, فرج-الله-سلحشور-(6).jpg,
,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه