اخبار داغ

قرارگاه شهید باقری منتشر کرد

کتاب "رحلات جهاد البناء" با موضوع حرکت‌های جهادی

کتاب "رحلات جهاد البناء" با موضوع حرکت‌های جهادی
‌کتاب رحلات جهاد البناء، محصول جدید هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی (قرارگاه شهید باقری) به منظور ترویج اردوهای جهادی در کشورهای اسلامی منطقه همزمان با ایام اربعین حسینی تدوین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛کتاب رحلات جهاد البناء، محصول جدید هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی (قرارگاه شهید باقری)، به منظور ترویج اردوهای جهادی در کشورهای اسلامی منطقه همزمان با ایام اربعین حسینی تدوین شد. این کتاب که با همکاری معاونت سازندگی بسیج دانشجویی تهران بزرگ تدوین شده است ضرورت، فواید و چگونگی برگزاری اردوی جهادی را به زبان عربی و با درنظرگرفتن فرهنگ کشورهای عرب زبان بیان می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,

 در مقدمه این کتاب آمده است: خدمت رسانی‌‌ همان انگیزه‌ای است که نه تنها جوانهای تحصیل کرده ایرانی را راهی مناطق محروم کرده است که جوانهای عراق را اربعین به موکبهای جاده نجف – کربلا می‌کشاند تا به جرعه آب و غذایی، پذیرای عاشقان اباعبدالله باشند، بی‌هیچ منتی و بی‌توجه به ملیت و زبان و قومیت. جوان سوری و لبنانی و عراقی را به میدان مبارزه با داعش و بیرون راندن دشمن از وطن وارد می‌سازد. دشمنی که ظلم و ویرانگری خوی اوست و زندگی را روز به روز برای مردم بی‌گناه سخت‌تر می‌کند. جهاد هیچگاه برای جوانان مسلمان، تنها برداشتن سلاح نیست، بلکه برای پاک کردن ردپای دشمن و زدودن غم از چهره مردم باید با عزمی جهادی به آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها پرداخت تا در هیچ نقطه‌ای از کشورهای اسلامی فقر و محرومیت وجود نداشته باشد در همین خصوص اردوهای محرومیت زدایی می‌تواند به عنوان نمونه موفق، به منظور ایجاد آبادانی و محو آثار جنگ و حضور حاکمان سرسپرده در کشور‌ها مورد استفاده قرار گیرد. به این منظور کتاب «رحلات جهاد بنا» به همت هسته توانمندسازی حرکتهای جهادی و در راستای انتقال تجربیات جهادگران ایران اسلامی به جهان اسلام و باموضوع ضرورت، فواید و چگونگی برگزاری اردوی جهادی تدوین شد تا تقویت کننده جنبشهای سازندگی جوانان مسلمان باشد.

,


جهت دریافت این محصول می‌توانید به کانال هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی به ادرسhttps: //telegram. me/jahadioon مراجعه کنید.

,
,

 

,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه