اخبار داغ

نماینده مردم ایذه و باغملکک:

کار از تذکر گذشته است،مجبوریم برخوردهای دیگری با وزیر نیرو داشته باشیم

کار از تذکر گذشته است،مجبوریم برخوردهای دیگری با وزیر نیرو داشته باشیم
حجت الله درویش پور اظهار داشت: وزارت نیرو در منطقه سد زده است و جاده ها و مزارع و خانه های مردم همه زیر آب رفته است ولی بخشی از پول کشاورزها را نداده است و جاده ها و پل هایی را که زیر آب رفته را به امان خدا رها کرده و رفته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا حجت الله درویش پور نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار رهیاب در خصوص مشکلات اراضی کشاورزان در محدوده سد کارون 3 و سد جره  اظهار داشت: وزارت نیرو در منطقه سد زده است و جاده ها و مزارع و خانه های مردم همه زیر آب رفته است ولی بخشی از پول کشاورزها را نداده  و جاده ها و پل هایی را که زیر آب رفته را به امان خدا رها کرده و رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, رهیاب,

وی تصریح کرد: به واسطه این سهل انگاری ها هر روز حادثه ای برای مردم رخ می دهد ، در گذشته شاهد بودیم منجر به سقوط مینی بوس در آب و جان دادن 12 زن و کودک شد و دیروز هم دوباره ماشینی در آب سقوط کرد و راننده اش کشته شد.

,

نماینده مردم ایذه و باغملک ادامه داد:بعد از سقوط مینی بوس در سد کارون 3 جلساتی برگزار شد و مصوباتی تصویب شد و جاده ایی را شروع کرده اند ولی سرعتشان بسیار کند است.

,

حجت الله درویش پور تصریح کرد:رفتار وزارت نیرو یک رفتار ظالمانه و مستبدانه ایی با مردم منطقه است و کار از تذکر دادن گذشته است و مجبوریم برخوردهایی دیگری با وزیر بکنیم.

,

نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به سفر رئیس جمهور به خوزستان گفت:آقای روحانی فقط در این سفر در مورد اهواز و خرمشهر و آبادان حرف زد اما اصلا اشاره ایی به شمال خوزستان شهرهایی مثل دزفول، اندیمشک ،مسجدسلیمان، باغملک ،ایذه و... نکردند حتی به شهرهای شرق استان هم توجهی نشد.

,

وی در پایان خاطر نشان ساخت: ما امیدی نداریم که در این سفر رئیس جمهور به خوزستان برای اکثر شهرهای استان اتفاق خاصی بیفتد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه