اخبار داغ

عزیمت بیش از ۵۰۰ نفر راوری برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین/تصاویر

عزیمت بیش از ۵۰۰ نفر راوری برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین/تصاویر
بر اساس اطلاعات کسب شده از دفتر حج و زیارت «راهیان کعبه» راور، امسال بیش از 500 نفر راوری برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی عازم کشور عراق می شوند تا در این پیاده روی عظیم و میلیونی سهمی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ زیارت اربعین با پای پیاده در همه ادوار سختی‌های خاص خودش را داشته است اما محبان و عاشقان حسینی با تأسی به صبر زینبی با تحمل رنج فراوان به یاد خار مغیانی که سر راه اسرای کربلا بود، خسته‌جان اما عاشقانه خود را به دیار دلدادگی‌ها می‌رسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا,

امروز آخرین گروه از محبان و عاشقان حسینی در شهرستان راور حرکت خود را برای شرکت در مراسم اربعین امسال آغاز کردند تا به جمع خیل عظیم کاروان پیاده روی کربلا که مسیر نجف تا کربلا، اصلی‌ترین مسیر پیاده‌روی اربعین را طی می کنند، بپیوندند.

,

بر اساس اطلاعات کسب شده از دفتر حج و زیارت «راهیان کعبه» راور، امسال بیش از ۵۰۰ نفر راوری برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی عازم کشور عراق می شوند تا در این پیاده روی عظیم و میلیونی سهمی داشته باشند.

,

حرکت کاروان های راوری از شنبه همین هفته آغاز شده و امروز سه شنبه نیز آخرین گروه از زائران حسینی به سمت مرز شلمچه عزیمت کردند.

,

, , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه