اخبار داغ

«اولاند» به آمریکا رفت

«اولاند» به آمریکا رفت
رئیس جمهور فرانسه برای دیدار و رایزنی با همتای آمریکایی خود وارد واشنگتن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مهر، رئیس جمهور فرانسه برای دیدار و گفتگو با همتای آمریکایی خود وارد واشنگتن شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


خبرگزاری فرانسه در این باره اعلام کرد که «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور فرانسه دقایقی پیش به منظور گفتگو با «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا پیرامون نحوه مقابله با تهدید داعش وارد واشنگتن شده است.

رئیس جمهور فرانسه قرار است پس از دیدار از پایگاه نیروی هوایی «اندروز» در حومه واشنگتن، برای گفتگو و رایزنی و نیز کنفرانس خبری مشترک با اوباما، عازم کاخ سفید شود.

همچنین قرار است در مذاکرات اولاند با اوباما درباره حملات تروریستی ۱۳ نوامبر سال جاری (۲۲ آبان ماه) نیز گفتگوهایی به انجام برسد.

بر اساس اعلام قبلی کاخ الیزه، اولاند چهارشنبه با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان و پنجشنبه با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

فرانسوا اولاند که حمایت های پیدا و پنهان محور غربی از تروریست ها در سوریه با هدف براندازی حکومت قانونی این کشور را از یاد برده بود، در سخنرانی چند روز گذشته خود در پارلمان فرانسه خواستار تشکیل ائتلافی بزرگ برای مبارزه با کسانی شد که فاجعه اسف بار جمعه گذشته در پاریس را به وجود آورده بودند.

گفتنی است، در حادثه ۱۳ نوامبر شش حمله هماهنگ تروریستی در پاریس، تلخ‌ترین و مرگبارترین فاجعه تروریستی فرانسه پس از جنگ جهانی دوم را رقم زدند. در این مجموعه حملات تروریستی، تا کنون بیش از ۱۳۰ نفر کشته و قریب به ۲۶۰ نفر زخمی شده اند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه