اخبار داغ

دستگیری 3 تولیدکننده مشروبات الکلی در پردیس

دستگیری 3 تولیدکننده مشروبات الکلی در پردیس
دادستان شهرستان پردیس از کشف 700 لیتر مشروبات الکی در این شهرستان خبر داد و گفت: یک دستگاه خودروی ماکسیما حامل 6 کیلوگرم مواد مخدر در پردیس توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، حیدر فتاحی از دستگیری سه تولیدکننده مشروبات الکلی در شهرستان پردیس خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های پلیس موفق به شناسایی عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان شدیم که با دستورهای ویژه به این مورد رسیدگی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی افزود: پس از شناسایی و ورود به مخفی‌گاه تولیدکنندگان مشروبات الکلی متوجه شدیم که در توزیع و تولید مهارت خاصی دارند و 700 لیتر مشروبات از آنها کشف و ضبط شد.

دادستان شهرستان پردیس ادامه داد: این افراد با میانگین سنی 20 تا 30 سال اقدام به تولید دست‌ساز مشروبات الکلی می‌کردند که با اقدام قاطع دستگاه قضایی همه دستگیر شدند و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی نیز تشکیل شد؛ همچنین این افراد تا صدور حکم نهایی با قرار بازداشت موقت در زندان به سر خواهند برد.

فتاحی در ادامه از تیراندازی به یک دستگاه خودروی ماکسیما خبر داد و بیان کرد: روز گذشته، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پردیس در تعقیب و گریز با یک دستگاه خودروی ماکسیما در پی بی‌توجهی راننده این خودرو به دستورهای ایست‌ مکرر مجبور به تیراندازی به‌سوی آن می‌شود.

وی افزود: در این تعقیب و گریز، متهم با جا گذاشتن خودروی خود متواری می‌شود و مأموران پلیس با انتقال خودروی ماکسیما به پارکینگ و بازرسی از آن متوجه جاسازی 6 کیلوگرم مواد مخدر حشیش در داخل آن می‌شوند.

دادستان شهرستان پردیس با بیان اینکه متهم فراری شناسایی شده است، اضافه کرد: با عنایت خداوند متعال و دستورهای ویژه‌ای که صادر شده، متهم به‌زودی دستگیر می‌شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه