اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

شرایط خوبی در مرز مهران حکم‌فرما است

شرایط خوبی در مرز مهران حکم‌فرما است
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: تا کنون مشکل خاصی در مرز نداشتیم اما این به این معنی نیست که همه چیز خوب است اما چیزی که باعث آزردگی خاطر زائران باشد نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "حسین کلانتری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایلام بیدار مستقر در مرز مهران اظهار کرد: با تلاش همه مسئولان و دست اندرکاران در همه بخش ها و همکاری و همراهی تمام مردم استان و به خصوص مردم شهرستان مهران شرایط خوبی در پایانه مرزی مهران حکمفرما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ایلام بیدار,

وی گفت: روز به روز بر تعداد زائرینی که در مرز مهران عبور می کنند تا در مراسم عظیم اربعین حسینی شرکت کنند بیشتر می شود.

,

این مسئول افزود: در این زمینه امکانات خوبی برای زائران در نظر گرفته شده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با امکانات خوبی در این عرصه ورود کرده است.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ادامه داد: در این راستا نیز ائمه جمعه، سازمان حجو زیارت، هیئات مذهبی، مردم و سایر اقشار نیز پای کار هستند.

,

کلانتری بیان کرد: در انتقال زائران هیچ مشکلی وجود ندارد و مواد غذایی با کمک موکب های مردمی در اختیار زائران قرار گرفته است.

,

وی عنوان کرد: مشکل خاصی نداشتیم اما این به این معنی نیست که همه چیز خوب است اما چیزی که باعث آزردگی خاطر زائران باشد نداریم.

,

این مسئول اشاره کرد: امیدواریم در روزهای آتی این روند نیز ادامه یابد تا زائران بدون مشکل به سفر خود ادامه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه