اخبار داغ

حرمت ماه صفر وایام اربعین را شکستند؛

جشن و پایکوبی در یک دانشگاه در آستانه اربعین!

جشن و پایکوبی در یک دانشگاه در آستانه اربعین!
همزمان با ایامی که خیلی ها خود را برای زیارت سیدالشهدا آماده می کنند عده ای در این دانشگاه با برپایی جشن، حرمت ماه صفر وایام اربعین را شکستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از رهیاب نیوز، چند روز پیش در دانشگاه پیراپزشکی بهبهان به مناسبت روز اتاق عمل جشنی برگزار می شود جشنی که در آن اتفاقات ناخوشایندی رخ می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,
 
,
اجرای موسیقی شاد در این دانشگاه به همراه کف و سوت حاضرین، صحنه های تاسف برانگیزی را در ایام عزاداری سیدالشهدا رقم زد.
,
 
,
 همزمان با ایامی که خیلی ها خود را برای زیارت سیدالشهدا آماده می کنند عده ای در این دانشگاه، حرمت ماه صفر وایام اربعین را می شکنند.
,
 
,
 
,
همین چند روز پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها با اشاره به برگزاری برنامه های موسیقی و اردوهای مختلط در دانشگاه‌ها فرمودند: کار فرهنگی را در دانشگاه بعضی با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته اند.
,
 
,
 
,
در چند ماه اخیر این دومین بار است که رهبر معظم انقلاب نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند، اما دانشگاه‌ها با بهانه قرار دادن مسائل مختلفی چون آغاز سال تحصیلی و مناسبت های تقویمی به دنبال آن هستند تا اردوهای مختلط و برنامه های موسیقی را در فضای دانشگاه برگزار کنند و اگر مسئولان از خواب بیدار شوند شاید اوضاع کارفرهنگی در دانشگاه‌ها بهبود پیدا کند.
,
 
,
 
,
آیت الله جزایری با اشاره به هشدار رهبر انقلاب مبنی بر کار فرهنگی غلط در دانشگاه اظهار کرد: برخی‌ها برای کار فرهنگی در دانشگاه‌ها، اختلاط دختر و پسر، بزن و برقص را پیشنهاد می‌کنند اباحه گری، شکستن حریم حجاب و عفاف را در دانشگاه‌ها ترویج می‌دهند
,
 
,
وی ادامه داد:ترکش این جریان‌ها به اهواز و خوزستان هم رسیده است به بنده گزارشاتی در این خصوص رسید که برنامه‌های مبتذل که با شئونات اسلامی هم‌خوانی ندارد برگزارشده است که ما در این رابطه هشدار می‌دهیم.
,
 
,
 
,
ایجاد بسترهایی برای تحریک دانشجویان به اقدامات نامتعارف در دانشگاه قطعا گناه نابخشودنی از طرف مسئولین زیربط می باشد که می بایست توسط دستگاه های نظارتی فورا پیگیری شود.
,
 
,
 
,
امید است مسئولین دانشگاه با اعلام برائت از چنین هنجارشکنی هایی در اسرع وقت با مسببین و متخلفین این برنامه برخورد کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث تاسف برانگیزی در دانشگاه نباشیم. 
,
 
,
فیلم هایی از  این برنامه در اختیارشبکه اطلاع رسانی رهیاب قرار دارد که در صورت عدم برخورد با متخلفین و معذرت خواهی آنان از مردم این فیلم ها در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه