اخبار داغ

اوحدی در گفت‌وگو با دانا:

شواهدی را در اختیار خانواده رکن‌آبادی قرار دادیم/فرضیه ربایش کاملا رد شده است/لغو روادید برای زائران کربلا امکان ندارد

شواهدی را در اختیار خانواده رکن‌آبادی قرار دادیم/فرضیه ربایش کاملا رد شده است/لغو روادید برای زائران کربلا امکان ندارد
اوحدی در رابطه با وضعیت صدور روادید به کشور عراق اعلام کرد؛ در حال حاضر بنده در مرز مهران حضور دارم؛ جمعیت زائرین زیاد است؛ اما خدا را شکر مشکل بزرگی این جا وجود ندارد؛ حضور ما در مرز به همین علت است که اگر مشکل خاصی وجود داشت در حل آن تسریع داشته باشیم تا زائرین محترم، راحتی نسبی را در این سفر داشته باشند.
[

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در رابطه باآخرین وضعیت  رکن آبادی گفت:  ما یک شواهدی را به دست آورده و در اختیار خانواده ایشان نیز قرار دادیم؛ این شواهد باید با مستندات واقعی ما تطبیق داده شود که به امید خدا ظرف دو روز آینده و حداکثر تا جمعه این اتفاق خواهد افتاد؛ این شواهد شامل عکس، اثرانگشت، و DNA  می شود اما طبق گذشته صراحتا تاکید می کنم فرضیه ربایش که قبلا مطرح شد؛ کاملا رد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, DNA,

 

,

اوحدی همچنین در رابطه با وضعیت صدور روادید به کشور عراق اعلام کرد؛ در حال حاضر بنده در مرز مهران حضور دارم؛ جمعیت زائرین زیاد است؛ اما خدا را شکر مشکل بزرگی این جا وجود ندارد؛ حضور ما در مرز به همین علت است که اگر مشکل خاصی وجود داشت در حل آن تسریع داشته باشیم تا زائرین محترم، راحتی نسبی را در این سفر داشته باشند.

,

 

,

وی همچنین در مورد نشر اخباری مبنی بر  لغو روادید اذعان داشت؛ اصلا چنین چیزی وجود ندارد؛ این موضوع به شدت تکذیب می شود؛ اما هموطنان مطلع باشند که اجازه خروج به افراد، بدون ویزا، داده نخواهد شد و به هیچ وجه این افراد به مرز مراجعه نکنند.

,

 

,

اوحدی در پاسخ به پرسشی که اگر کسی در سایت سماح ثبت نام نکند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ عنوان کرد؛ ببینید؛ دو راه وجود دارد؛ یا باید به سامانه سماح که راحت ترین راه است مراجعه کنند یا این که باید از طریق دفاتر مجاز اقدام کنند و مدارک خود را تحویل دهند؛ اما تاکید می کنم سهل ترین راه، سامانه سماح است و یادآور می شوم که تا فردا این سامانه فعال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه