اخبار داغ

کاشانی: مرخصی خاکپور 10 روز است

کاشانی: مرخصی خاکپور 10 روز است
مدیر تیم فوتبال المپیک ایران می‌گوید مرخصی خاکپور 10 روزه است و او پیش از اعزام تیم به اردوی ترکیه به ایران باز خواهد گشت. وی همچنین از مایلی کهن و کی‌روش درخواست کرد که تمرکز خود را بر روی تیم‌هایشان قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب کاشانی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با مسایل مختلفی از جمله مرخصی سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران، درخواست کفاشیان مبنی بر ارائه تذکر به مایلی کهن برای پرهیز از صحبت‌های جنجالی علیه ارکان مختلف تحت نظارت فدراسیون، اردوی تیم ملی امید در ترکیه و کیش و نیز تیم‌هایی که قرار است امیدها پیش از اعزام به قطر مقابل آنها به منظور برگزاری دیدارهای تدارکاتی به میدان بروند، صحبت کرد که در ادامه آن را می‌خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 

,

* در ارتباط با مدت مرخصی خاکپور توضیح می‌دهید و این که چه زمانی به کشور باز خواهد گشت؟

,

 

,

خاکپور پس از اردوی امارات به مدت 10 روز از تیم ‌ملی امید مرخصی گرفته است. فرزند او در آمریکا تحصیل می‌کند و همسر خاکپور نیز در آنجا حضور دارد. خاکپور قبل از اعزام تیم به ترکیه که یازدهم آذر ماه سال جاری خواهد بود به ایران باز خواهد گشت. او نهم یا دهم آذر ماه در تهران خواهد بود تا به همراه بازیکنان تیم ‌ملی امید و سایر اعضای کادر فنی عازم ترکیه شود.

,

 

,

* اخیرا اظهار نظر جنجالی نیز توسط محمد مایلی کهن، مدیر فنی تیم ‌ملی امید در‌ رابطه با کی‌روش مطرح شد که واکنش کفاشیان، رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل را نیز به همراه داشت و عنوان کرد به او تذکر داده و از کاشانی به عنوان مدیریت فعلی تیم ‌ملی امید می‌خواهد که در این رابطه به مایلی کهن تذکر دهد تا از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و صحبت علیه ارکان تحت نظارت مختلف فدراسیون خودداری شود.

,

 

,

من هم از کفاشیان و هم از مایلی کهن کوچک‌تر هستم. کفاشیان و مایلی کهن دوستان قدیمی هستند که سابقه دوستی آنها با من بیشتر است، اما در این رابطه باید اشاره کنم که ما در آستانه بازی‌های مهمی هستیم و به آرامش بیشتری نیز نیاز داریم. هر یک از طرفین حرف‌هایی که باید در این مدت می‌زدند، عنوان کرده‌اند. حتی مایلی کهن اعتقاد داشت که باید به کی‌روش مرخصی بدون حقوق داد که این مساله با مخالفت فدراسیون فو‌تبا‌ل همراه است.

,

 

,

مردم از ما انتظار المپیکی شدن را دارند. علاوه بر این تیم ملی در ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی حضور دارد و باید به مسیر خود برای صعود به جا‌م جها‌نی 2018 روسیه تلاش کند بنا‌بر‌این نباید توجیهی را از هیچ یک از طرفین داشته باشیم. از طرفین خواهش می‌کنم که اهمیت موضوع را درک کنند، چرا که قطعا طرح چنین صحبت‌هایی بر روی روح و روان تیم المپیک و تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان تاثیر می گذارد و به نفع هیچ یک از دو تیم نیست. من به عنوان برادر از مایلی کهن و کی‌روش می‌خواهم تمرکز خود را بر روی تیم‌هایشان قرار دهند تا نام ایران را با افتخار آفرینی عجین کند و پرچم ایران را برافراشته کنند.

,

 

,

 

,

* حدود 10 ماه تا ر‌قا‌بت‌های المپیک 2016 ریو باقی‌ مانده است. فضای پیش از آغاز این ر‌قا‌بت‌ها در کشور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

,

 

,

متاسفانه علی‌رغم این که 10 ماه به ر‌قا‌بت‌های المپیک 2016 ریو باقی‌ مانده است، اما فضای کشور همچنان المپیکی نیست. باید صدا و سیما، رسانه‌ها و مردم بیش از پیش در تب و تاب المپیک قرار بگیرند و بیش از پیش به این ر‌قا‌بت‌های بسیار مهم پرداخته شود تا اهمیت چنین مسابقاتی بر مردم آشکار شود.

,

 

,

 

,

* حدود 35 روز نیز تا آغاز مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 ریو باقی‌ مانده است. آخرین برنامه‌های تیم ملی امید برای بازی‌های تدارکاتی در این ر‌قا‌بت‌ها چیست؟

,

 

,

 

,

با توجه به برنامه قبلی پیش‌بینی شده تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید ایران از یازدهم تا بیستم آذر ماه سال جاری تیم به اردوی ترکیه می‌رود تا دو بازی تدارکاتی نیز انجام دهد. پس از آن 28 آذر تا چهارم دی ماه تیم عازم کیش خواهد شد تا مراحل نهایی آماده سازی خود پیش از ر‌قا‌بت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 ریو را پشت سر بگذارد.

,

 

,

* مشخص شده است که با چه تیم‌هایی در ترکیه و کیش روبرو خواهید شد؟

,

 

,

در مورد اردوی ترکیه چند تیم پیشنهادهایی را ارائه کرده‌اند، اما قرار است کادرفنی در این رابطه تصمیم گیری کند. قطعا یکی از دیدارهای ما تیم منتخب آنتالیا است، ولی دیدار بعدی مسجل نشده است، تیم‌هایی از لیگ برتر ترکیه پیشنهادهایی را داشته‌اند، اما کادرفنی قصد ندارد مقابل این تیم‌ها به میدان برود چرا که مرور مسائل تاکتیکی بیش از پیش مدنظر است. علاوه بر این دیدار مقابل جوانان عراق را در این اردو را نپذیرفته‌ایم و همچنان در تلاش هستیم تا تیم دوم را انتخاب کنیم.

,

 

,

* در مورد اردوی کیش چطور؟

,

 

,

تیم‌هایی همچون ویتنام، تایلند و کره شمالی از جمله تیم‌های مدنظر ما هستند. ویتنام برای شانزدهم آذر ماه در قطر و ویتنام هم برای پانزدهم دی ماه اعلام آمادگی کرده است، اما هنوز در این رابطه اعلام موافقت نهایی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید صورت نگرفته است. 28 آذر ماه تا چهارم دی ماه در کیش اردویی را برپا خواهیم کرد و مکاتباتی با تیم‌های آسیای شرقی در حال انجام است تا بتوانیم بازی‌هایی را که قصد داریم برگزار کنیم. در نهایت یا پانزدهم دی ماه در ایران یا شانزدهم دی ماه در قطر یک دیدار تدارکاتی را برگزار خواهیم کرد تا تیم ‌ملی امید بتواند بازی‌های مشابه‌سازی شده را در برنامه داشته باشد.

,

 

,

 

,

انتها‌ی‌ پیا‌م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه