اخبار داغ

خلعتبری: اعتماد به استیماچ جواب می‌دهد

خلعتبری: اعتماد به استیماچ جواب می‌دهد
مهاجم تیم سپاهان، گفت: استیماچ مربی بزرگی است و در تمرینات و گفت‌وگوهای فنی نشان می‌دهد که مربی بادانش و کار بلدی است، اما نیاز به زمان بیشتری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خلعتبری در ادامه اظهار کرد: دیروز تماشاگران یک بازی پرهیجان و جذاب را تماشا کردند و هر دو تیم در طول 120 دقیقه جنگیدند. سپاهان موقعیت‌های بهتری داشت و می‌توانست فینالیست جام حذفی باشد. وقتی تیمی 10 نفره می‌شود قاعدتاً مجبور است بازی را به عقب بکشاند. با این حال ما به‌عنوان سپاهان در همان شرایط 10 نفره دروازه ذوب آهنی را باز کردیم که این روزها از بهترین‌های ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: دیروز فوق‌العاده بودیم و در روزی که حقمان برد بود در ضربات پنالتی باختیم؛ اتفاقی که اگر شانس با ما بود می‌توانست طور دیگری رقم بخورد.

,

خلعتبری در خصوص اعتراض شدید خود پس از تعویض، گفت: آن لحظه قطعاً اشتباه کردم و سریع هم از سرمربی تیم و هم کادر فنی عذرخواهی کردم، اما همه باید شرایط را درک کنند. در وضعیت فشار عصبی بودم و از تعویض هم ناراحت چراکه فکر می‌کردم می‌توانم مؤثر واقع شوم.

,

وی در خصوص ایگور استیماچ و صحبت‌های او در بین دو نیمه، گفت: استیماچ مربی بزرگی است و در تمرینات و گفت‌وگوهای فنی نشان می‌دهد که مربی با دانش و کار بلدی است، اما نیازمند زمان بیشتری است. معنقدم که اعتماد به استیماچ جواب می‌دهد و تیم روز به روز بهتر می‌شود.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه