اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور کشور:

انتقال زائران از مرز مهران تا زرباطیه عراق توسط سپاه/ ایجاد پست هوایی سپاه برای شرایط اضطراری

انتقال زائران از مرز مهران تا زرباطیه عراق توسط سپاه/ ایجاد پست هوایی سپاه برای شرایط اضطراری
سردار سلیمانی گفت: سپاه پاسداران براساس وظیفه تکلیفی خود ستاد اربعین را از چند ما گذشته راه اندازی کرده و نمایندگان خود را در کمیته های اربعین سپاه معرفی و بکار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار "یعقوب سلیمانی"، مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایلام بیدارمستقر در مرز مهران اظهار کرد: سپاه پاسداران براساس وظیفه تکلیفی خود ستاد اربعین را از چند ما گذشته راه اندازی کرده و نمایندگان خود را در کمیته های اربعین سپاه معرفی و بکار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی گفت: در این زمینه سپاه اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است که در دو بخش است یکی در داخل کشور و دیگری در داخل خاک عراق با رویکرد اینکه مردم عراق و مسئولان و مردم عراق میزبان هستند انچه که در توان بوده و مقدورات بوده برنامه ریزی شده است.

,

این مقام مسئول افزود: به جهت اهمیت کار اولین گامی که سپاه برنامه ریزی کرده از اول آذر ماه راهیان نور به صورت موقتی متوقف کرده و از کلیه ظرفیت های مناطق یادمانی از جمله اسکان و ترابری، زائرسراها و هر آنچه امکاناتی که برای راهیان نور بوده در اربعین بکارگیری شده است.

,

مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج ادامه داد: تلاش سپاه امیرالمؤمنین(ع) و همکاران ما در این مجموعه در کنار سایر مردم و دستگاه ها ایجاد اردوگاهی شش هزاری نفری در پایانه مرزی مهران بوده است.

,

سلیمانی بیان کرد: در بحث فضاسازی کارهای فرهنگی اقدامات خوبی از سوی سپاه استان ایلام صورت گرفته است.

,

وی خاطرنشان کرد:سپاه امسال اقدام به تهیه 200 دستگاه کامیون و تریلر لبه دار کرده تا بتوانند زائران را از مرز مهران تا کوت و زرباطیه منتقل کنند.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: برنامه ای که کمیته زیرساخت ها و ترابری ستاد اربعین کشور به سپاه محول کرده انتقال زائران از پارکینگ های مهران تا مرز است و در این زمینه سپاه با یک سری دستگاه های مینی بوس کامیون و اتوبوس و با مشارکت سایر دستگاه ها هماهنگی های لازم را برای انتقال زائران در این مسیر انجام داده است.

,

مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج همچنین از ایجاد پست هوایی در شرایطی که بتواند از آن استفاده کند از اقداماتی است که سپاه ایجاد کرده و یک پست هوایی در مهران و خوزستان پیش بینی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه