اخبار داغ

ونگر: خوشحالم هنوز شانس صعود داریم

ونگر: خوشحالم هنوز شانس صعود داریم
سرمربی فرانسوی آرسنال از اینکه تیمش هنوز شانس صعود دارد خوشحال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از یورو اسپورت، آرسنال در هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان دینامو زاگرب بود و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد. توپچی‌ها با توجه به شکست المپیاکوس برابر بایرن مونیخ همچنان شانس صعود دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آرسن ونگر بعد از پیروزی برابر دینامو زاگرب گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم سه امتیاز حساس را به دست آوریم. شروع خوبی برابر دینامو زاگرب نداشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم در نهایت، پیروز این دیدار حساس شویم.

,

او ادامه داد: برای اینکه امید به صعود داشته باشیم باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدیم. خوشبختانه به آنچه که می‌خواستیم، رسیدیم و از طرف دیگر هم بایرن مونیخ در دیدار برابر المپیاکوس به پیروزی رسید و این اتفاق، به سود ما بود. بسیار خوب است که امیدمان به صعود، حفظ شد. تا آخرین لحظه به تلاشمان ادامه می‌دهیم.

,

در این گروه بایرن مونیخ با پیروزی برابر المپیاکوس، صعودش را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کرد. المپیاکوس با 9 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و امید زیادی برای صعود دارد. آرسنال هم با 6 امتیاز در رده سوم است و باید در دیدار پایانی خود در یونان به مصاف المپیاکوس برود و تنها در صورت پیروزی در چنین دیداری است که می‌تواند به دور بعد راه یابد اما تیم یونانی حتی با یک تساوی هم به دور بعد راه پیدا می‌کند.

,

سرمربی توپچی‌ها درباره این دیدار نیز گفت: دیدار بسیار سختی پیش‌رو داریم. شکست دادن المپیاکوس در یونان بسیار سخت است ولی ما نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در این دیدار به پیروزی برسیم. المپیاکوس در دیدار رفت ما را شکست داده است و الان نوبت ماست که توانایی‌هایمان را اثبات کنیم.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه