اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه برخوار خبر داد

اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی تا سقف ۳۰۰ میلیون/ شرایط اعطای تسهیلات به متقاضیان

اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی تا سقف ۳۰۰ میلیون/ شرایط اعطای تسهیلات به متقاضیان
بسیج سازندگی شهرستان برخوار به افراد واجد شرایط برای کارهایی نظیر پرورش شترمرغ، کشت قارچ، کشت زعفران و زرشک، و باغبانی تا سقف سی میلیون تومان تسهیلات اعطا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرماه، اقدامات بسیار مفید و گسترده بسیج از زمان تشکیل آن برای ملت ایران بر کسی پوشیده نیست، اقداماتی که با برطرف کردن محرومیت های مناطق محروم، اشتغال زایی، ارائه خدمات به عموم مردم و… بخش مهمی از مشکلات را در طول این سال ها مرتفع کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرماه،,

اقدامات مخلصانه بسیج سازندگی به عنوان زیرمجموعه ای از تشکیلات بزرگ بسیج نیز تا به امروز بر کسی پوشیده نبوده و نخواهد بود، اقداماتی همچون اعزام گروه های جهادی به مناطق و روستاهای محروم کشور، اعطای وام ها و تسهیلات به محرومان و عموم مردم در جهت تولید و راه اندازی کسب و کار مناسب و تحقق اقتصاد مقاومتی و… که روز به روز به دلیل اهمیت و کیفیت آن، استقبال مردم را به خود افزایش داده است.

,

در هفته مقدس بسیج قرار داریم و بر آن شدیم با اکبر شریفیان، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار به گفتگو نشسته و از اقدامات اخیر بسیج سازندگی در این هفته باخبر شویم.

,

خبرماه – مختصری درباره هدف بسیج سازندگی و اهم اقدامات بسیج سازندگی شهرستان در هفته بسیج بفرمایید.

, خبرماه,

هدف بسیج سازندگی محرورمیت زدایی است که در این راستا اعزام دو گروه جهادی به روستاهای پروانه و روستای بام کیوان از توابع شهرستان داغ داغان استان چهارمحال و بختیاری و ساخت خانه دام را داشته ایم.

,

اهم اقدامات بسیج سازندگی شهرستان در هفته بسیج نیز شامل اعزام دو گروه جهادی محلی به روستاهای شهرستان و خارج از استان (بیش از ششصد نفر)، احداث خانه عالم روستای پروانه با همکاری بخشداری حبیب آباد و خیرین، تشکیل کلاس های آموزشی پرورش شترمرغ، بلدرچین، کشت قارچ و کشت زعفران است، گروه های جهادی دانشجویی نیز شامل دو گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی، دو گروه جهادی دانشگاه پیام نور و یک گروه جهادی دانشگاه سپهر می باشد.

,

از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در بزرگداشت هفته بسیج را می توان به کارگیری نیروی دانش آموزی برای شاداب سازی مدارس در طول تابستان برای ۲۲ مدرسه برشمرد.

,

خبرماه– تعریف شما از اقتصاد مقاومتی چیست؟

, خبرماه,

طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی الگوی الهام بخش از نظام اقتصاد اسلام و فرصت مناسبی برای تحقق حماسه اقتصادی است.

,

خبرماه– مختصری در خصوص اقدامات بسیج سازندگی جهت اشتغال زایی و تسهیلات آن بفرمایید.

, خبرماه,

اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی با سود شانزده درصد در زمینه های مرغ، شترمرغ، بلدرچین، دام سبک و سنگین، کشت قارچ و صنایع تبدیلی، که مردم می توانند با مراجعه به حوزه های مقاومت یا بخش بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار در کلاس های پرورش بلدرچین، شترمرغ، کشت قارج، زعفران، ثبت نام کنند و برای شرکت کنندگان در این دوره ها، گواهینامه آموزشی از جهاد کشاورزی نیز اعطا خواهد شد.

,

اعطای تسهیلات تا سقف سیصد میلیون ریال و شرایط پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی، ایجادی بودن طرح و داشتن مدرک آموزش مرتبط، و زمینه های پرداخت نیز شامل: مرغ بومی، شترمرغ، بلدرچین، پرورش قارچ، ورمی کمپوست، باغبانی، کشت زعفران و زرشک، گیاهان دارویی، زنبور عسل، پرورش ماهی، صنایع تبدیلی و دام سبک و سنگین می باشد.

,

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به بسیج سازندگی ناحیه بسیج برخوار مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه