اخبار داغ

خودروی رنو آلاینده است

خودروی رنو آلاینده است
تستهای انجام شده توسط گروه مدافع محیط زیست "دی یو اچ" آلمان نشان داد آلایندگی اکسید نیتروژن مدل دیزلی "رنو اسپیس" 25 برابر بالاتر از استاندارد یورو6 است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه "دی یو اچ" اعلام کرد سطح آلایندگی بالای "رنو اسپیس" تحت سیستم تست اروپایی جدید که در پنج مرحله با موتور گرم انجام می‌گیرد در دانشگاه علوم کاربردی در برن سوییس مشخص شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این گروه خواستار اصلاح سیستم اروپایی برای تایید خودروها شد. منتقدان بر این باورند که این سیستم به دلیل اینکه به مقامات کشورهای اروپایی اختیار داده، به نفع تولیدکنندگان خودرو است.

,

شورای بین المللی حمل و نقل پاک هم درخواست کرده است تست آلایندگی خودروها به جای اینکه با خودروهایی انجام بگیرد که توسط خودروسازان برای این منظور آماده شده اند، در لابراتوارهایی با شرایط رانندگی در دنیای واقعی انجام شود.

,

بر اساس گزارش رویترز، مسئله آلایندگی خودروها پس از اینکه فولکس واگن در سپتامبر اقرار کرد در بیش از 11 میلیون خودرو دیزلی در سراسر جهان نرم افزاری را نصب کرده که برای فریب تستهای آلایندگی طراحی شده اند، مورد توجه قرار گرفت. این خودروساز آلمانی چند هفته قبل تایید کرد میزان آلایندگی دی اکسید کربن حدود 800 هزار خودروی بنزینی به فروش رفته در اروپا و مصرف سوخت آنها کمتر از میزان واقعی برآورده شده است.

,

در همین راستا خودروساز فرانسوی پژو سیتروئن اعلام کرده اطلاعات مربوط به میزان مصرف سوخت و آلایندگی خودروهای سواری خود را با استفاده از تستهایی که با شرایط دنیای واقعی انجام می‌شوند، منتشر خواهد کرد.

,

طبق اعلام پژو، گروه محیط زیستی "حمل و نقل و محیط زیست" به این خودروساز برای تطبیق این آمار کمک خواهد کرد. آمار مصرف سوخت خودروهای پژو تا بهار آینده و آمار مربوط به میزان آلایندگی تا بهار سال 2017 آماده خواهد شد.

,

کارلوس تاوارس، مدیرعامل پژو سیتروئن اظهار کرده است در شرایط دشوار حال حاضر صنعت خودرو، باید اعتماد مشتریانمان را حفظ کنیم.

,

پژو اعلام کرده است همه این آمار از سوی یک شرکت مستقل مورد بررسی و بازبینی قرار می‌گیرد.

,

انتهای پیام /بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه