اخبار داغ

مسن ترین امام جمعه کشور بازنشسته شد

مسن ترین امام جمعه کشور بازنشسته شد
حجّت الاسلام سیّدمحمّدعلی هاشمی امام جمعه خاوران از توابع بخش خفر شهرستان جهرم پس از 35 سال امامت جمعه در شهرهای خفر و خاوران بازنشسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سرویس سیاسی شیرازه، حجّت الاسلام سیّدمحمّدعلی هاشمی امام جمعه خاوران از توابع بخش خفر شهرستان جهرم پس از 35 سال امامت جمعه در شهرهای خفر و خاوران بازنشسته شد. حجّت الاسلام هاشمی در تاریخ 5 دی ماه سال 58 به امامت جمعه شهر خفر منصوب گردید و به مدّت 35 سال در شهرهای خفر و خاوران این مسئولیت را به عهده داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

حجت الاسلام هاشمی از سادات مورد اعتماد و احترام مردم خفر و خاوران بوده و در مدّت امامت جمعه از هیچ یک از امکانات نهاد نماز جمعه استفاده نکرد. وی در این مدّت در منزل شخصی خود در شهر خاوران سکونت داشت و هم اکنون نیز در همین منزل سکونت دارد.

حجت الاسلام هاشمی با سنّی بیش از 96 سال مسن ترین امام جمعه کشور بود که در تاریخ 29 آبان ماه سال 94 بطور رسمی بازنشسته شد. ایشان بدلیل کسالت و بیماری مدتی است در منزل بستری می باشد.

حجّت الاسلام ملک مکان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس با حضور در منزل حجّت الاسلام هاشمی از ایشان عیادت و از خدمات 35 ساله وی تقدیر کرد.
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه