اخبار داغ

علاء‌الدینی در اجتماع بزرگ شکوه ایستادگی بسیجیان دماوند؛

۱۲۰ کانال ماهواره‌ای به دنبال نفوذ بر باورهای ملت ایران هستند

۱۲۰ کانال ماهواره‌ای به دنبال نفوذ بر باورهای ملت ایران هستند
امام جمعه شهر دماوند گفت: دشمنان از طریق ۱۲۰ کانال ماهواره‌ای و با راه‌ انداختن کرسی‌های دانشگاهی به دنبال نفوذ در کشورمان می‌باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی در مراسم اجتماع بزرگ شکوه ایستادگی بسیجیان شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: ان‌شاءالله همیشه در زندگی شاهد خستگی دشمنان باشیم و با سخت کوشی و ایستادگی خودمان آن هار از تلاش‌ها و مساعدتشان در اردوگاه کفر نا امید و پریشان کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , پایگاه خبری تارود, ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی در مراسم اجتماع بزرگ شکوه ایستادگی بسیجیان شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: ان‌شاءالله همیشه در زندگی شاهد خستگی دشمنان باشیم و با سخت کوشی و ایستادگی خودمان آن هار از تلاش‌ها و مساعدتشان در اردوگاه کفر نا امید و پریشان کنیم.,

وی افزود: قرآن کریم تاکید بر این موضوع از ما بسیجیان در آیه‌ای از سوره آل عمران خواسته است، «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ» که در معنی و تفسیر آن به این‌گونه آمده است که اگر می‌خواهید جامعه‌ای همراه با رستگاری و خوشبختی داشته باشید، باید کلیدهای خوشبختی را داشته باشید.

,

چهار چیز است یکی

,

امام جمعه شهر دماوند با اشاره به اینکه یکی از کلیدهای خوشبختی صبر یعنی توانمندبودن خودمان و مقاومت در برابر اعمال و رفتار شیطان است، تصریح کرد: امروز شیاطین با داشتن رسانه‌های مختلف، اقدام به شبهه افکنی می‌کنند و با در اختیار داشتن سه هزار کانال ماهواره‌ای که بیش از ۱۲۰ کانال آن به زبان فارسی می‌باشد و با به و جود آوردن کرسی‌های دانشگاهی به دنبال نفوذ به کشور ایران اسلامی هستند.

,

علاءالدینی با اشاره به اینکه زبان فارسی تنها ۳۰۰ میلیون مخاطب در کشورهای ایران، تاجیکستان، افغانستان، هندوستان و برخی از کشورهایی که تازه به استقلال دست یافته‌اند دارد، تحلیل کرد: با این حال می‌بینیم که ۱۲۰ شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای برای این مخاطبانراه‌اندازی شده است که نسبت به باقی زبان‌ها، بسیار بالا می‌باشد که این به معنای تلاش دشمن برای نفوذ است.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشور چین با وجود یک میلیارد و سیصد و ۷۵ میلیون جمعیت، دارای ۵۰ شبکه‌های ماهواره‌های نسبت به جمعیت خود می‌باشد؛ اما زبان فارسی با ۳۰۰ میلیون مخاطب ۱۲۰ کانال ماهواره‌ای می‌باشد و این به معنای توجه خاص دشمن در نفوذ و تحت اختیار گرفتن افکار عمومی در بین مخاطبان فارسی زبان به‌خصوص مسلمانان است.

, وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشور چین با وجود یک میلیارد و سیصد و ۷۵ میلیون جمعیت، دارای ۵۰ شبکه‌های ماهواره‌های نسبت به جمعیت خود می‌باشد؛ اما زبان فارسی با ۳۰۰ میلیون مخاطب ۱۲۰ کانال ماهواره‌ای می‌باشد و این به معنای توجه خاص دشمن در نفوذ و تحت اختیار گرفتن افکار عمومی در بین مخاطبان فارسی زبان به‌خصوص مسلمانان است., وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشور چین با وجود یک میلیارد و سیصد و ۷۵ میلیون جمعیت، دارای ۵۰ شبکه‌های ماهواره‌های نسبت به جمعیت خود می‌باشد؛ اما زبان فارسی با ۳۰۰ میلیون مخاطب ۱۲۰ کانال ماهواره‌ای می‌باشد و این به معنای توجه خاص دشمن در نفوذ و تحت اختیار گرفتن افکار عمومی در بین مخاطبان فارسی زبان به‌خصوص مسلمانان است.,

علاءالدینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نفوذ بر دو قسم می‌دانند، توضیح داد: یک نفوذ فردی و جریانی است که «نفوذِ جریانی» از «نفوذِ فردی» خطرناک‌تر است؛ نفوذ جریانی یعنی شبکه‌سازی در داخل ملت به‌وسیله‌ی پول و جاذبه‌های جنسی با هدف تغییر باورها، آرمان‌ها، نگاه‌ها و سبک زندگی که آماج نفوذ جریانی، «نخبگان»، «افراد مؤثر»، «تصمیم سازان» و «تصمیم گیران» هستند.

,

وی افزود: در نفوذ بسیار خطرناک جریانی، مجموعه‌ای از افراد با هدفی دروغین، با روش‌های متفاوت با هم مرتبط می‌شوند تا نگاه آنها به مسائل مختلف به‌تدریج تغییر کند و شبیه نگاه دشمن شود.

,

امام جمعه شهر دماوند با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در این زمینه، خاطرنشان کرد: گاهی آمریکایی‌ها روی یک شخص سرمایه‌گذاری و وی را بزک می‌کنند؛ آن را انقلابی جلوه می‌دهند و بدون هیچ عجله‌ای آن شخص را برای ۵۰ سال دیگر آماده می‌کنند تا به کشورمان نفوذ کنند و ما باید در این زمینه‌ها مراقب و هوشیار باشیم.

,

علاءالدینی گفت: کشور ایران افتخار می‌کند که دشمنان تمامی قواعد سیاسی را کنار گذاشته و در مقابل رهبر انقلاب زانو می‌زند و عشق و اردتشان را به رهبر معظم انقلاب ثابت می‌کنند و امیدواریم در این مسیر پار برجا باشیم و مثل شهدا با خون خود عهد و پیمان را امضا کنیم و این‌گونه بیان کنیم که شهدا جای ما بین شما خالی است و با آنان محشور بشویم.

,

لازم به ذکر است این مراسم صبح امروز، با حضور بسیجیان و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی شهرستان دماوند در مسجد جامع شهر دماوند برگزار شد.

, لازم به ذکر است این مراسم صبح امروز، با حضور بسیجیان و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی شهرستان دماوند در مسجد جامع شهر دماوند برگزار شد.,

    

,

IMG_7798

, IMG_7798,

IMG_7806

, IMG_7806,

IMG_7807

, IMG_7807,

IMG_7804

, IMG_7804,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه