اخبار داغ

وزیر ورزش مدال های ایران در المپیک را پیش بینی کرد

وزیر ورزش مدال های ایران در المپیک را پیش بینی کرد
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید کسب 6 مدال در بازی‌های المپیک 2016 بهترین و خوش‌بینانه‌ترین حالت برای عملکرد کاروان ورزشی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، محمود گودرزی در حاشیه نخستین همایش ملی ورزش برای همه در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش‌بینی‌اش از مدال‌آوری کاروان ورزشی ایران در المپیک 2016 ریو اظهار کرد: البته به نظر من پیش‌بینی مدال کار چندان درستی نیست ولی هر چیزی نرخی دارد و بر اساس روندی که داشتیم میانگین مدال‌آوری در هر دوره بین 3.5 تا 5.5 بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

او اضافه کرد: با احتساب المپیک 2012 میانگین مدال‌آوری ما 4.5 بوده است و بدون احتساب المپیک قبلی، این میانگین عدد 3.5 است. خوش‌بینانه‌ترین حالت برای مدال‌آوری عدد 6 است که امیدواریم به آن دست پیدا کنیم.

,

 

,

گودرزی با بیان اینکه بر اساس تحلیلی که داشته‌ایم تلاش برای فراهم کردن شرایط ادامه دارد، گفت: تلاش می‌کنیم تا شرایط و اعتبارات مناسب را فراهم کنیم. البته دولت در این زمینه عنایت ویژه‌ای دارد که امیدواریم‌ ویژه‌تر شود. هرچقدر توجه و اعتبارات بیشتری در این زمینه اختصاص داده شود و البته سفرهای بیشتری صورت پذیرد، می‌توانیم شاهد کسب سهمیه بیشتر و ان‌شاءالله مدال‌آوری بیشتر در المپیک 2016 باشیم.

,

 

,

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر نقش رسانه‌ها در ماه‌های منتهی به المپیک اظهار کرد: رسانه‌ها باید با توجه مناسب به موضوع، فضا را هرچه بیشتر المپیکی کنند تا بدین وسیله کمک شود نقایص برطرف و نقاط ضعف دیده شود.

,

 

,

وی با اشاره به فعالیت ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: این ستاد حدود 4 تا 5 ماه است که به فعالیت می‌پردازد و کار آن تمرکز بر روی فدراسیون‌های المپیکی و فدراسیون‌هایی است که شانس مدال‌آ‌وری بالایی دارند. به همین منظور برای آن‌ها اعتبارات خاصی در نظر گرفته شده و امیدوارم فضا هم به خوبی پیش برود و شرایط به بهترین شکل رقم بخورد.

,

 

,

گودرزی اضافه کرد: هفته آینده نیز جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد و در زمینه اعتبارات برای مدال‌های طلا، نقره و برنز در نظر گرفته می‌شود احتمالا اعدادی گفته خواهد شد.

,

 

,

وزیر ورزش و جوانان در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت جسمانی خود نیز گفت: خیلی متشکرم که جویای احوال من هستید. دوستان بسیاری در این مدت به من محبت کردند و خدا را شکر مشکل خاصی نبود و کسالتم برطرف شد و در حال حاضر شرایط خوبی دارم.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه