اخبار داغ

اجتماع بزرگ بسیجیان کنگاور برگزار شد+تصاویر

اجتماع بزرگ بسیجیان کنگاور برگزار شد+تصاویر
به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) و روز بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان کنگاور با حضور گردان های عاشورا و فرماندهان بسیج و همچنین مسئولین شهرستان در سالن تختی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آفتاب کنگاور؛ در این مراسم باشکوه سرهنگ علی حیدرنژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور ضمن خوش آمد گویی و تبریک به مناسبت این روز بزرگ اظهار داشت: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آنها در ایران، توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ایران روز به روز گسترش یافت، لذا در چنین شرایطی امام خمینی در پنجم آذر 1358، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب کنگاور,

 

,

وی حضور فعال و پر رنگ بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس را نمونه مقاومت و ایثار آنها دانست و اظهار داشت: انعطاف پذیری که این سازمان در مباحث مختلف دارد نشان از تفکری نو و افقی روشن برای کشور است که با فعالیت در مباحث فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، دفاعی و امنیتی زمینه پیشرفت و تعالی این سرزمین شده است.

,

 

,

در ادامه مراسم حجت الاسلام سید حسن فاضلیان امام جمعه موقت شهرستان ملایر به ایراد سخرانی پرداختند و از تعدادی خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

,

 

,

همچنین در حاشیه گرده همایی بزرگ بسیجیان شهرستان کنگاور یگان های ویژه و رزمی بسیج به نمایش گوشه ای از توان و آمادگی خود پرداختند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه