اخبار داغ

ثبت‌نام در «سماح» تا اطلاع ثانوی تمدید شد

ثبت‌نام در «سماح» تا اطلاع ثانوی تمدید شد
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه داشتن ویزا و گذرنامه برای سفر به عراق الزامی است، گفت: ثبت نام در سامانه"سماح" تا اطلاع ثانوی تمدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید اوحدی اظهار داشت: زائرانی که قصد شرکت در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی را دارند باید توجه کنند که داشتن ویزا و گذرنامه‌ معتبر الزامی و کشور عراق به‌هیچ عنوان زائرانی را که بدون ویزا وارد کشورش شوند، را نمی‌پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی افزود: قرار بود تا ساعت 16 امروز ثبت‌نام در سامانه سماح به اتمام برسد که برای پایان‌دادن به شایعاتی که در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حذف ویزا و گذرنامه آمده است، ثبت‌نام در این سامانه تا اطلاع ثانوی تمدید شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: هر سه مرز مهران، چزابه و شلمچه آماده پذیرش زائران هستند و عزیزان توجه کنند که تردد از مرزهای استان خوزستان راحت‌تر خواهد بود چراکه در مرز مهران با ازدحام جمعیت مواجه شده‌ایم.

وی گفت: از افراد متقاضی مشرف‌شدن به عتبات عالیات می‌خواهیم که بدون داشتن ویزا به مرز‌ها مراجعه نکرده و از مبدأ نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، اوحدی همچنین صبح امروز در گفت‌و‌گو با تسنیم اعلام کرد که تاکنون 800 هزار نفر از 3 مرز مهران، چزابه و شلمچه به کشور عراق وارد شده‌اند و یک میلیون و 300 هزار ویزای عراق نیز در دفا‌تر کنسولگری این کشور در جمهوری اسلامی ایران صادر شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین اعلام کرده بود که بیش از یک میلیون نفر در سامانه «سماح» ثبت نام کرده‌اند که 750 هزار ویزا برای افرادی که در این سامانه ثبت نام کرده‌اند، صادر شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه