اخبار داغ

واکنش ملی پوش وزنه برداری به هشتم شدنش

واکنش ملی پوش وزنه برداری به هشتم شدنش
ملی پوش دسته 94 کیلوگرم کشورمان گفت: با اینکه اولین حضورم در مسابقاتی به این بزرگی و سطح بود اما فکر می‌کنم به راحتی توانستم بر جو و شرایط سالن غلبه کنم و دست بسته نبودم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی هاشمی ملی پوش دسته 94 کیلوگرم کشورمان پس از کسب عنوان هشتمی در مسابقات جهانی هیوستون به خبرنگار اعزامی فارس گفت: با اینکه اولین حضورم در مسابقاتی به این بزرگی و سطح بود اما فکر می کنم به راحتی توانستم بر جو و شرایط سالن غلبه کنم و  دست بسته نبودم.حضورم در مسابقات جهانی تجربیات ارزشمندی را برایم به همراه داشت که قطعا در آینده خیلی کمکم خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: انتظار خودم کسب عنوانی بهتر از هشتمی بود و توانایی آن را هم داشتم اما با دو وزنه‌ای که مهار نشد یک مقداری عقب افتادم. به هر حال باید از کادر فنی تیم ملی و تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند عذر خواهی کنم که نتوانستم توقع‌شان را برآورده کنم.
ملی پوش دسته 94 کیلوگرم کشورمان با تاکید بر اینکه قصد دارد به یک دسته بالاتر برود گفت: برنامه ام حضور در دسته 105 کیلوگرم است و طبق مشاوره‌هایی که گرفته‌ام می توانم با حضور در این وزن و تجربه خوب مسابقه جهانی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنم.هدفم حضوری موفق در بازیهای المپیک است و شک نداشته باشید که در سال‌های آینده برای ایران افتخارات خوبی کسب خواهم کرد.
وی در پایان از حسین توکلی و مربیان تیم تقدیر و تشکر کرد و گفت: انصافا توکلی ضمن اینکه مربی کاربلدی است توانسته ارتباط خوبی نیز با ورزشکاران برقرار کند که همین موضوع می‌تواند برگ برنده‌ای برای مسابقات بعدی باشد. او در این مسابقه چند وزنه بردار اصلی تیم را در اختیار نداشت و خیلی تحت فشار بود.

,
,
,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه