اخبار داغ

گواردیولا را سرمربی منچسترسیتی بدانید!

گواردیولا را سرمربی منچسترسیتی بدانید!
موندو دپورتیوو به نقل از منابع نزدیک خود به گواردیولا و مخصوصا مدیرفنی منچسترسیتی، تیگی بگریستین، از امضای قرارداد پپ با سیتیزن‌ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ _ این روزها بحث بر سر تیم فصل بعد پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، به اوج خود رسیده است. مربی جوان، باهوش و البته موفق سال‌های اخیر فوتبال اروپا مشتریان پروپا قرص زیادی را پیرامون خود می‌بیند. او که در 4 فصل هدایت کاتالان‌ها 14 جام قهرمانی را فتح کرد، برای ادامه دادن به سلطه بی‌چون و چرای مونیخی‌ها به بایرن آمد اما به هر دلیلی تا این فصل نتوانسته این تیم را بار دیگر بر قله اروپا برساند. البته قهرمانی بایرن در بوندس‌لیگا که در این سال‌ها قطعی بوده و هست و مطمئنا انتظارات هواداران باواریایی بیش از قهرمان شدن در لیگ تقریبا تک‌قطبی آلمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اخیرا کارل هاینس رومنیگه در صحبت‌هایی پیرامون وضعیت تمدید قرارداد پپ گفته بود : ” در باشگاه هیچ‌کس از آینده پپ نگران نیست ” رومنیگه از جلسه‌ای پس از دیدار با هانوفر می‌گفت و از این که در باشگاهی چون بایرن، بازیکنان می‌آیند و می‌روند و چیزی که می‌ماند نام و افتخارات آن است. او می‌گفت اگر گواردیولا برود مربی بزرگ و موفق دیگری جای او را پر خواهد کرد.

,

دقایقی پیش اما موندو دپورتیوو به نقل از منابع نزدیک خود به گواردیولا و مخصوصا مدیرفنی منچسترسیتی، تیگی بگریستین، از امضای قرارداد پپ با سیتیزن‌ها خبر داد. موندو می‌نویسد : ” همان‌طور که در گزارشی در روز  7 اکتبر نوشتیم، گواردیولا با پایان قراردادش، بایرن را ترک خواهد کرد و بلافاصله به شهر منچستر نقل مکان خواهد کرد. او روز گذشته قراردادش با سیتیزن‌ها را امضا کرده است و در این مورد شک نکنید. او رابطه‌ای به شدت خوب با مدیر ورزشی باشگاه انگلیسی دارد و بگریستین به او وعده تحقق تمام خواسه‌های مالی و و فوتبالی را به پپ داده است. “

,

با توجه به این گزارش و به ویژه لحن قاطعانه آن، باید گفت بالاخره سران منچسترسیتی به آرزوی خود در به خدمت گرفتن گواردیولا خواهند رسید و از حالا باید به انتظار لیگی فوق العاده تماشایی در فصول بعد لیگ جزیره بنشینیم. ضمن اینکه با این تفاسیر، آینده نیمکت مربی‌گری بایرن نیز نامعلوم خواهد بود. چه مربیان معدودی وجود دارند که بتوانند از پس عهده چنین تیم باکیفیتی برآیند.

,

به نظر تابستانی پر سر و صدا را در فوتبال اروپا در پیش خواهیم داشت…

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه