اخبار داغ

داورزنی دلیل تغییر کادرفنی را اعلام کرد

داورزنی دلیل تغییر کادرفنی را اعلام کرد
رئیس فدراسیون والیبال گفت: شاید اگر با کواچ هم ادامه می‌دادیم شانس المپیکی شدن را داشتیم اما نمی‌خواستیم ریسک کنیم و ریسک خود را به صفر برسانیم. پس بنابراین مجبور شدیم کادر فنی را تغییر دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدرضا داورزنی که میهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود، ضمن اشاره در عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال اظهار داشت: به نمایندگی از مردم ایران برای اولین بار در تاریخ 97 ساله والیبال در ایران اتفاق افتاده است و امیدوارم در تعاملات بین‌المللی بتوانیم از این موقعیت استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه آیا لوزانو سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری پس از مشورت با ولاسکو انتخاب شده است یا خیر،‌گفت: از 2 سال پیش که ولاسکو اصرار داشت به کشورش بازگردد در همان زمان لوزانو به همراه 5 -6 مربی دیگر مورد تائید ایشان بودند اما در آن مقطع تصمیم دیگری گرفته شد. بنابراین در حال حاضر هم لوزانو هم مورد تائید ولاسکو است اما این مهم است که یک ترکیب موفق به وجود بیاید چرا که در موفقیت یک تیم فقط سرمربی مطرح نیست و ارکان دیگر هم نقش دارند.

,

داورزنی در مورد اینکه آیا بهتر نبود دوباره ولاسکو برای تیم ملی والیبال انتخاب شود، گفت:‌آن زمان که ولاسکو را آوردم خیلی‌ها می‌گفتند موفقیت نداشت اما باید بپذیریم همه چیز باید حاضر باشد. از جمله امکانات و بازی خوب تا یک تیم موفق باشد.

,

رئیس فدراسیون والیبال در مورد اینکه آیا جوایز و پاداش‌ها برای بازیکنان این تیم پرداخت شده یا خیر، گفت: از وزارت ورزش تشکر می‌کنم چرا که قبل از اعزام تیم ملی به ژاپن تمام تعهداتی که قبلا در هیأت دولت ایجاد شده بود در قالب پاداش پرداخت شد.

,

وی ادامه داد: تا 25 روز دیگر لوزانو و سیچلو به ایران خواهند آمد تا قرارداد امضا شود ضمن اینکه سیچلو بیشتر در ایران می‌ماند تا لیگ را زیر نظر بگیرد و پس از برگزاری لیگ طبق یک برنامه زمانبندی شده اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد.

,

داورزنی در مورد اینکه انتخاب کواچ برای تیم ملی اشتباه بود یا خیر،‌گفت: نمی‌توان اینطور گفت. زمانی که کواچ انتخاب شد او یکی از بهترین مربیان باشگاه ایتالیا بود اما احساسم این است که باید در انتخاب سایر عوامل بیشتر دقت می‌کردیم تا آسیب نبینیم.

,

وی در پایان گفت: شاید اگر با کواچ هم ادامه می‌دادیم شانس المپیکی شدن را داشتیم اما نمی‌خواستیم ریسک کنیم و ریسک خود را به صفر برسانیم. پس بنابراین مجبور شدیم کادر فنی را تغییر دهیم.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه