اخبار داغ

دزد به خانه ملی پوش والیبال زد

دزد به خانه ملی پوش والیبال زد
دزد به خانه بازیکن ملی پوش و گنبدی تیم والیبال شهرداری تبریز زد و با کمال آرامش کلیه لوازم منزل و خودروی شخصی وی را به سرقت برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که یاران میکائیل تاجر برای مسابقه با تیم جواهری گنبد در پایتخت والیبال به سر می‌بردند، خبر سرقت وسایل منزل این بازیکن سرشناس به گوش رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متاسفانه سارق یا سارقان کلیه وسایل منزل میکائل تاجر را به همراه یک خودرو پارک شده در داخل حیاط خانه وی را دزدیده‌اند، این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که همسر میکائیل تاجر از گنبد به تبریز می‌رود و با منزل خالی مواجه می شود.

,

جالب اینکه اشخاص دزد مواد غذایی داخل یخچال را نیز مصرف کرده اند و به نظر با خیالی راحت وارد منزل شده و بدون عجله سرقت را انجام داده اند.

,

طبق شنیده ها کلیه لوازم منزل بطور کامل دزدیده شده و خودرو پارک شده در حیاط منزل پژو 206 بوده است.

,

گفتنی است؛ میکائیل تاجر والیبالیست سرشناس گنبدی ها یکی از بهترین‌های لیگ برتر والیبال است.او بعد از فرهاد قائمی دومین گنبدی است که از سوی اسلوبودان کواچ به اردوهای تیم ملی والیبال ایران دعوت ‌شد. میکائیل تاجر در که دوره سرمربی‌گری زوران گائیچ نیز حضور در اردوی تیم ملی را تجربه کرده بود، امسال باردیگر ملی‌پوش شد و کاپیتانی تیم والیبال شهرداری تبریز را نیز تجربه کرد.

,

کاپ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه