اخبار داغ

دستگیری سه جیب‌بر حرفه‌ای خطوط BRT+ عکس

دستگیری سه جیب‌بر حرفه‌ای خطوط BRT+ عکس
سه سارق جیب‌بر حرفه‌ای خطوط BRT که با نزدیک شدن به مسافران و به بهانه سوار شدن به اتوبوس اقدام به هل دادن مسافران کرده و در نهایت اموال مسافران را سرقت می‌کردند با تلاش مأموران تیم تجسس ویژه کلانتری 108 نواب دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی افزایش وقوع سرقت های مشابه به شیوه جیب بری از مسافرین خطوط اتوبوس های BRT به ویژه در محدوده آزادی – انقلاب، اجرای طرح و دستگیری سارقان در دستور کار تیم های تجسس کلانتری های این محدوده قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دستگیری سه جیب بر:

,

در ساعت 07:00 مورخه 18 آبان 94 مأموران تیم تجسس ویژه کلانتری 108 نواب در محدوده ایستگاه نواب در حال گشت زنی بودند که به سه جوان مشکوک و آنها را تحت نظر قرار دادند.

,

سرانجام زمانی که یکی از این سه جوان با نزدیک شدن به مسافران و به بهانه سوار شدن به اتوبوس اقدام به هل دادن مسافران می کرد تا دو همدست دیگرش اقدام به سرقت اموال مسافران کنند مأموران وارد عمل شده و هر سه نفر آنها را دستگیر کردند.

,

بعد از دستگیری این افراد و در بازرسی مقدماتی از آنها تعدادی گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر کشف شد.

,

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

,

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور دادیار سوم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده به همراه سه متهم دستگیر شده در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

,

اعتراف به سرقت‌های مشابه:

,

با انتقال سه متهم بنام های امیر ( 21 ساله ) ، یوسف ( 24 ساله ) و پیمان ( 22 ساله ) به پایگاه هشتم پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات مشخص شد که یوسف و پیمان دو برادر بوده که با همدستی یکی از دوستان خود ( امیر ) اقدام به تشکیل گروه سارقان جیب بر خطوط BRT کرده‌اند.

,

در ادامه رسیدگی به جرایم ارتکابی متهمان، آنها به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در طول یک ماه گذشته به‌ویژه در ایستگاه های BRT اعتراف کردند.

,

            

,
 
,

 

,

,

, ,

 

,

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در ایستگاه های خطوط BRT و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر سه متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

,

هشدار پلیسی: عدم قرار گرفتن اموال با ارزش در داخل جیب یا کیف، مانع از سرقت تمامی آنها توسط سارقان به ویژه به شیوه جیب بری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه