اخبار داغ

وقوع تصادف در محور سرپل ذهاب به قصرشیرین 5 کشته و زخمی برجای گذاشت +تصاویر

وقوع تصادف در محور سرپل ذهاب به قصرشیرین 5 کشته و زخمی برجای گذاشت +تصاویر
بر اثر وقوع تصادف در محور کمربندی سرپل ذهاب به قصرشیرین ۳ نفر جان باختند و دو نفر دیگر زخمی شدند..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز،   بر اثر وقوع تصادف در محور کمربندی سرپل ذهاب به قصرشیرین ۳ نفر جان باختند و دو نفر دیگر زخمی شدند..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

بعد ازظهر روز جمعه خودروی کشنده عراقی در ورودی شهرستان سرپلذهاب از سمت کرمانشاه با یک دستگاه سواری پراید برخورد نموده و متاسفانه جان سه نفراز شهروندان شهرستان را گرفته ودو نفردیگر را راهی بیمارستان کرد..

,

, ,

مسئول فوریتهای پزشکی شهرستان سرپلذهاب درگفتگوبا خبرنگار ما گفت: نیروهای امدادی و پزشکی مرکز فوریتهای شهرستان پس از اعلام خبر این حادثه ناگوار بلافاصله درمحل حاضرشده  و نسبت به انجام کمکهای اولیه امدادی اقدام نمودند.

,

حسن عزیزی افزود: متاسفانه سه نفر از سرنشینان خودروی پراید در صحنه تصادف جان باخته و دو نفر دیگر به شدت مجروح شده که بوسیله آمبولانس به بیمارستان شهدا منتقل شدند..

,

وی ادامه داد: یکی از مجروحین تصادف به علت شدت جراحات وارده و وخیم بودن وضعیت سلامت جسمانی به مرکز استان منتقل شد.

,

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه درگفتگوی تلفنی علت حادثه را بی مبالاتی راننده کشنده عراقی عنوان کرد و گفت: حرکت کشنده عراقی درمسیرخلاف جهت خودرهای عبوری سبب برخورد با دستگاه پراید شده است.

,

سرهنگ محمدمرادی افزود: کشنده عراقی در ورودی شهرستان به مسیر خلاف جهت خودروهای عبوری وارد شده وبا توجه به سرعت خودرو و حرکت در مسیر خلاف جهت با خودروی پراید سواری برخورد کرده است.

,

انتخاب راه جایگزین برای خودروهای عبوری جهت احداث تقاطع غیرهم سطح در ورودی شهرستان وابتدای کمربندی سرپلذهاب از سمت کرمانشاه تردد خودروهای عبوری خصوصا کشنده های عراقی را بامشکلاتی روبرو کرده است.

,

فقدان تابلوهای راهنمای مسیر واعلام خطر از سوی اداره راه وشهرسازی رانندگان را درانتخاب وحرکت در مسیر صحیح دچار اشتباه خواهدکرد که لازم است این نقیصه برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی از سوی پیمانکارمربوطه برطرف شود.

,

 

,

, , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه