اخبار داغ

اسکوچیچ کتک خورد!؟

اسکوچیچ کتک خورد!؟
هواداران ناراضی تیم فوتبال فولاد خوزستان بار دیگر مقابل محل تمرین این تیم تجمع کردند و به اتفاقات اخیر تیم اعتراض داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و این تیم با کسب 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول مسابقات قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین راستا طبق قرار قبلی که هواداران فولاد در تلگرام گذاشته بودند امروز مقابل محل تمرین این تیم تجمع کردند و با در دست داشتن بنرهایی اعتراض خود را اعلام کردند. تعداد افراد حاضر مقابل محل تمرین فولاد 20 نفر بود که آنها با در دست داشتن بنرهایی خواهان استعفای مدیریت باشگاه بودند.

,

در این بین هنگامیکه دراگان اسکوچیچ سرمربی، کوروش بختیاری‌زاده مربی و چند تن از بازیکنان فولاد قصد گذر از آن مکان را داشتند با هواداران روبرو شدند و به صحبت پرداختند.

,

اسکوچیچ شیشه ماشین را پائین کشیده بود و با هواداران صحبت می‌کرد اما در همین حین یکی از افراد حاضر در محل یقه سرمربی فولاد را گرفت که سپس اسکوچیچ محل را ترک کرد.

,

در همین حین بختیاری‌زاده هم لحظاتی بعد به رفتار بد این افراد و صحبت‌هایی که در مورد بازیکنان می‌کردند اعتراض کرد و درگیری لفظی بین انها به وجود آمد.

,

چند تن از بازیکنان هم هنگام ورود به محل تمرین با همین مشکل روبرو شدند.

,

در این بین نکته عجیب عدم برنامه ریزی باشگاه فولاد و سرپرست تیم برای رفع این مشکلات است. سرپرست تیم فقط نقش نوشتن برگه تعویض را ندارد و با توجه به اینکه روز گذشته اعلام شده قرار است تعدادی از هواداران تجمع کنند باید با تماس با مسئولان نیروی انتظامی و حراست مجموعه فضا را برای حضور بدون مشکل بازیکنان فراهم کند. متاسفانه در همین راستا اقدامی از سوی سرپرست تیم صورت نگرفت و هنگام بروز این مشکلات سرپرست تیم مقابل در حضور نداشت تا مانع این مسائل شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه