اخبار داغ

تردد ۶۰۰ هزار نفری از مرز

مهران غرق در زائران کربلا شد

مهران غرق در زائران کربلا شد
تردد زائران از مرز مهران به کربلا در ایام اربعین به اوج خود رسیده به طوری که در طی ۱۰ روز گذشته به گفته مقامات استانی بیش از ۶۰۰ هزار زائرا از این مرز تردد داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مهر، حسین کلانتری با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تردد زئران از مرز بین المللی مهران از مرز ۱۴۰ هزار نفرگذشته است، افزود: پیش بینی می شود تا روز دوشنبه ما روزانه شاهد تردد بیش از ۱۵۰ هزار زائر از مرز بین الملی مهران باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی با بیان اینکه خوشبختانه با همکاری و همراهی خود زائران مشکلی در خروج زئران از مرز مهران نداریم، تاکید کرد: زائرانی که قصد سفر از مرز مهران به کربلای معلی را دارند بدون ویزا به این مرز نیایند.

کلانتری با اشاره به شایعاتی مبنی بر لغو ویزا در روزهای آخر منتهی به اربعین حسینی در مرز مهران، گفت: مسئولان کشور عراق تاکید کرده اند که به هیچ وجه ویزا وروادید لغو نخواهد شد و شرط ورود به خاک عراق داشتن ویزا است.

تکذیب شایعات

شایعاتی مبنی بر لغو ویزا در مرز بین المللی مهران در بین زائران شکل گرفته است که روادید حذف شده و کسانی که ویزا ندارند می توانند با ارائه کارت ملی از مرز خارج شوند.

فرماندار شهرستان مهران با تکذیب این شایعه گفت: همچنان داشتن ویزا و گذرنامه شرط اصلی خروج از مهران و ورود به خاک عراق است.

مراد ناصری با بیان اینکه زائران بدون ویزا به مرز بین المللی مهران نیایند، گفت: مسئولان کشورعراق تاکید دارند که به هیچ وجه ویزا وروادید لغو نخواهد شد و شرط ورود به خاک عراق داشتن ویزا است.

وی از تمام زائران خواست که به این شایعات توجه نکنند و حتما با در دست داشتن ویزا به مهران بیایند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
مهران غرق در زائران کربلا شد
, مهران غرق در زائران کربلا شد,


رانندگان در محور ایلام - مهران عجله نکنند

جانشین رئیس ستاد اربعین استان ایلام همچنین به بحث نقل و انتقال زائران از مرز مهران اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در بحث نقل و انتقال زائران در مرز مهران مشکل خاصی وجود ندارد.

 سردار موسی امیری عصر جمعه امروز در قرارگاه ترافیکی اربعین در مرز بین المللی مهران گفت: رانندگان در محور ارتباطی ایلام- مهران با احتیاط رانندگی کنند و از عجله کردن بپرهیزند.

وی با بیان اینکه حجم تردد زائران به سمت مرز مهران رو به افزایش است و ترافیک در همه محورهای جاده های استان ایلام منتهی به این مرز سنگین است، افزود: صبح امروز شاهد ترافیک سنگین در مسیر ایلام مهران بودیم که در محور گلان به مهران باعث قفل شدن این مسیر شد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اقدامات پلیس راهور در مرز بین المللی مهران، افزود: افزایش ایمنی و ساماندهی ترددها، سازماندهی پارکینگ ها و فراهم کردن امکان انتقال زائران از پارکینگ ها به پایانه مرزی مهران از جمله اقدامات پلیس راهور ناجا است.

فرمانده پلیس راهور ایلام هم با اشاره به افزایش میزان تردد خودروها در مسیر جاده ایلام به مهران، افزود: امروز تردد در این محور ارتباطی نسبت به روز گذشته ۴۹ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ روح الله خادم یادآور شد: خودروهای شخصی زائران در ورودی شهر مهران به پارکینگ های درنظر گرفته شده هدایت می شوند، ضمن اینکه پارکینگی به ظرفیت سه هزار خودرو دیگر نیز آماده شده و رانندگان خودروهای شخصی می توانند از این مکان برای استقرار خودروهای خود استفاده کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه