اخبار داغ

رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان:

قلیان سرای غیر مجاز در همدان پلمپ شد

قلیان سرای غیر مجاز در همدان پلمپ شد
رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان همدان از پلمپ یک قلیان سرای غیرمجاز در همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع، سرهنگ احمد رحیمی گفت: به دنبال وصول گزارشات متعدد مبنی بر نارضایتی مسوولان، شهروندان و به ویژه والدین جوانان و نوجوانان در پی فعالیت قهوه خانه ای در یکی از محله های شهر همدان، ماموران کنترل و نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی عملیات پاکسازی این مرکز را در سطح شهر همدان آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: ماموران در بررسی های به عمل آمده دریافتند متصدی قهوه خانه، منزل مسکونی خود را به صورت غیر مجاز تبدیل به قهوه خانه کرده و فقط جهت مشتریان خاص خود اقدام به باز کردن درب منزل و عرضه قلیان می کند.

,

رحیمی اظهار داشت: ماموران با همکاری عوامل مرکز بهداشت شهرستان همدان، پس از هماهنگی با مقام قضایی و استفاده از شگرهای خاص پلیسی، وارد مکان موصوف شدند که در بازدید و نظارت بعمل آمده، تعداد 24 عدد قلیان به همراه ملزومات مرتبط از این واحد کشف و متصدی آن دستگیر شد.

,

وی با اشاره به این که این مرکز غیر مجاز با دستور مقام قضایی پلمپ شد بیان داشت: متصدی این مرکز پس از دستگیری، به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی و اقلام کشف شده نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرکز بهداشت استان شد.

,

رحیمی خاطرنشان کرد: پلیس همدان با اقتدار تمام با هرگونه عوامل و اقدامات تهدید کننده امنیت اجتماعی و روانی شهروندان برابر قانون برخورد خواهد کرد و برای تحقق جامعه ای ایمن و سالم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

,

پایان پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه