اخبار داغ

لبخندهای مخملی برجام نتوانست دستان چدنی آمریکا را مخفی نگه دارد/

از هدایت 34 پروژه براندازی توسط جان کری تا گزارش های مضحک و تعمدی آمانو علیه ایران

از هدایت 34 پروژه براندازی توسط جان کری تا گزارش های مضحک و تعمدی آمانو علیه ایران
آمریکا بیش از 2 میلیارد دلار بودجه سری برای براندازی جمهوری اسلامی اختصاص داده که 200 میلیون دلار آن صرفا تحت مدیریت شخص جان کری (وزیر امور خارجه آمریکا) هزینه می‌شود.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرری به اطلاعات حاصله از اعترافات مهم جاسوسان برانداز دستگیر شده در فعالیتهای اطلاعاتی اخیر اشاره و تصریح کرد: آمریکا بیش از 2 میلیارد دلار بودجه سری برای براندازی جمهوری اسلامی اختصاص داده که 200 میلیون دلار آن صرفا تحت مدیریت شخص جان کری (وزیر امور خارجه آمریکا) هزینه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی فضای مجازی، فمینیسم، گردشگری، شورش‌های خیابانی و انتخاباتی را از جمله‌ی این پروژه‌ها دانسته و تاکید کرد: اینها تنها بخشی از پروژه‌هایی است که با مدیریت بدون واسطه‌، شخص جان کری عملیات براندازی جمهوری اسلامی را دنبال می‌کند و مطابق با اطلاعات دقیق به دست آمده؛ بعضی از جاسوسان دستگیر شده، تنها با یک واسطه از شخص جان کری دستور می‌گرفتند.

,

رئیس سازمان بسیج به استناد اطلاعات دستگیری‌های اخیر اعلام نمود: جاسوسان دستگیر شده از جنس جاسو‌س‌های خبرچین نبوده و جاسوسانی آموزش‌دیده برای عملیات بوده‌اند.

,

فرمانده بسیج ادامه داد: همین آقایی که پشت میز مذاکره لبخند می‌زند و کم مانده برای مذاکره اشک شوق هم بریزد، 34 پروژه براندازی را شخصا برنامه‌ریزی کرده و در حال مدیریت و هدایت آنهاست.

,

این اظهارات در حالی بیان می شود که ظواهر موضوع نیز کم کم به سمت رو شدن دستان چدنی امریکا از زیر دستکش مخملی پیش می رود و حقایق زیادی است که دشمنی آمریکا را نسبت به جمهوری اسلامی بر ملا می کند.

,

دیروز «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در جمع خبرنگاران در وین حاضر شده بود گفت: «آژانس عدم انحراف مواد هسته‌ای اعلام شده در ایران را براساس توافقنامه و پادمان‌های آژانس تایید می‌کند، اما، ما در موقعیتی نیستیم که درباره فقدان فعالیت‌ها و مواد هسته‌ای اعلام نشده در ایران، تضمین معتبر بدهیم و نتیجه‌گیری کنیم که همه مواد هسته‌ای ایران در مسیر صلح‌آمیز به کار گرفته می‌شود»

,

 اظهارنظر مضحک آمانو که پیش از این نیز با همین عبارات و ادبیات بارها تکرار شده است، به وضوح حاکی از آن است که قرار نیست پرونده‌ هسته‌ای ایران بسته شود، چرا که در برجام شرط بسته شدن پرونده هسته‌ای کشورمان به گزارش مدیرکل  آژانس و اعلام پایان پرونده مربوط به موضوعات حال و گذشته - PMD - موکول شده است و اظهارنظر آمانو این نقطه پایان را تعلیق به محال می‌کند! توضیح آن که به قول رهبر معظم انقلاب، «آژانس برای تأمین‌نظر مضحک و غیرقانونی خود باید تک‌تک‌خانه‌ها و وجب به وجب ایران اسلامی را جست‌وجو کند» و تازه پس از انجام این جست‌وجو که دستکم چند صد سال به درازا خواهد کشید، می‌تواند ادعا کند، از کجا معلوم در نقطه‌ای که مثلا 150 سال قبل بررسی و بازرسی کرده و چیزی نیافته‌ایم، طی 150 سال گذشته فعالیت هسته‌ای جدیدی صورت نگرفته و مواد هسته‌ای تازه‌ای که اعلام نکرده‌اید، کارسازی نشده باشد!

, - PMD - , !,

متاسفانه علی رغم تاکید فراوان رهبر انقلاب در فرمایشات خود نسبت به موضوع استکبار و مصادیق آن، در دستگاه دیپلماسی ما کمتر توجهی به این مفاهیم و مصادیق می شود.

,

سنجش بسامد عبارات استکبار، دشمنی و امریکا در فرمایشات امسال رهبر معظم انقلاب به خصوص پس از برجام، نشان از واقعیتی دارد که قطع به یقین می بایست به صورت جدی و مستمر در دستور کار باشد.

,

معظم له در فرمایشات اخیر خود در دیدار با فرماندهان بسیج با بر شمردن صفاتی نظیر دشمن «غدار، زرنگ، متقلّب و شیطان صفت» برای آمریکا فرمودند: دولت امریکا امروز مظهر دشمنی استکبار با ملت ایران است.

, .,


ایشان با تأکید بر اینکه اکنون درگیری اصلی در عرصه جهانی میان جبهه¬ی حرکت استکباری به سردمداری امریکا و جبهه ی حرکت ارزشی و استقلال ملی و هویتی با محوریت جمهوری اسلامی ایران است، افزودند: استکبار علاوه بر سازمانها و دستگاههای سیاسی، از قدرت مالی و پشتوانه کمپانی ها و شرکت های بزرگ صهیونیستی برخوردار است و در واقع جبهه ی استکبار با استفاده از مثلثِ زر و زور و تزویر در حال برنامه ریزی مستمر است.

,
, .,


رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: تزویر در عملکرد دستگاههای سیاسی و دیپلماسی استکبار یعنی در همان حالی که به شما لبخند می زنند و شما را در آغوش می گیرند، خنجر خود را در قلبتان فرو می کنند.

,
, .,

این فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کنار ترسیم فضای مخاطره برانگیز پسابرجام تبلور یک اندیشه راهبردی است که متاسفانه در دستگاههای دخیل در پروسه برجام اندک توجهی نمی شود و متاسفانه در راس دولت نیز مطرح کردن موضوعاتی نظیر "نفوذ" را حذبی خطاب کرده و ناخواسته و یا تعمدی در راستای تسهیل ورود و نفوذ و البته تطهیر دشمن قدم بزرگی برمی دارند که ضربات سنگینی را به کشور تحمیل خواهد کرد.

,

باید بدانیم و متوجه باشیم که در مقابل یک دشمن غدار  هستیم و ذره ای غفلت از این دشمن که امروز تزویر را ره پیشه خود ساخته و باطن خود را در دشمنی از انقلاب اسلامی مخفی کرده است، آثار بسیار زیان باری برای نظام جمهوری اسلامی به بار خواهد آمد.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه