اخبار داغ

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت کشور:

فلسطین با وحدت مسلمانان آزاد خواهد شد

فلسطین با وحدت مسلمانان آزاد خواهد شد
شیخ خلیل افرا گفت: تا زمانی که مسلمانان یکپارچه و متحد نشوند پیروزی از آن فلسطین نخواهد بود و تمامی مسلمانان باید دست‌ در دست یکدیگر زیر پرچم اسلام قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت کشور در شهرستان عسلویه گفت: امام خمینی(ره) برای تقویت پیشبرد اهداف عالیه نظام و اسلام بسیج را بنا نهاد که بعد از پیروزی انقلاب وقتی‌ فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد همه‌ مردم شیعه و سنی برای حفظ آرمان‌های نظام، اسلام و دفاع از مقدسات این ندا را اجابت و به عضویت در بسیج درآمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"،,

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت کشور اظهار کرد: امام خمینی(ره) بارها بر این موضوع تأکید داشتند که "بسیج لشکر مخلص خداست" و ما هم این مهم را به‌وفور مشاهده کرده‌ایم که بسیجیان هیچ انتظاری از مردم ندارند و فقط برای رضای الهی قدم برمی‌دارند.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری در سفرها و دیدارهای خود به استان های قومیتی به وحدت، انسجام و برادری بین فریقین شیعه و سنی تاکید داشتند و در خصوص توهین به مقدسات اهل سنت این موضوع یکی از تاریخی‌ترین و تأثیرگذارترین فرمایشات ایشان در مساله وحدت است.

,

 افرا عنوان کرد: طی سال های گذشته امام خامنه‌ای با بیانات ارزشمند خود توانسته‌اند دشمنان را از ملت دور و وحدت و برادری را در بین ملت حفظ کنند، این امر نشان از بصیرت عمیق ایشان در مسائل مختلف است.

,

نائب رئیس شورای روحانیت با تأکید بر مسئله وحدت و اتحاد در بسیج، بیان کرد: اهل سنت و برادران شیعه در مجموعه فعالیت ها و برنامه های بسیج در کنار همدیگر حضور دارند و همیشه در کنار یکدیگر در صحنه‌ سیاسی،اجتماعی و عبادی حاضرند هستند، به گو نه ای که می‌توان پایگاه های مقاومت بسیج را عوامل اصلی وحدت دانست.

,

وی خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی یکی از برکات امام خمینی و مقام معظم رهبری است که همیشه در عرصه‌ی امربه‌معروف و نهی از منکر تا جنگ سخت حضور مثمر ثمر دارند.

,

رئیس شورای افتاء استان بوشهر در خصوص بحث تکفیر، ابراز کرد: تکفیر موضوعی است که اسلام آن را به‌شدت نهی می‌کند و پیامبر اسلام(ص) در حدیثی می‌فرماید: "هرکسی مسلمانی را به کفر نسبت دهد درواقع خودش کافر شده است".

,

افرا بیان کرد: اهل سنت هیچ‌کدام از مذاهب اسلامی را تکفیر نمی‌کند و هر کس که نسبت کفر به این مذاهب بدهد درواقع خودش را کافر و ایمان و اسلام او متزلزل است.

,

 وی در خصوص آزادسازی قدس شریف تاکید کرد: تا زمانی که مسلمانان یکپارچه و متحد نشوند پیروزی از آن فلسطین نخواهد بود؛ به همین دلیل تمامی مسلمانان باید دست‌به‌دست یکدیگر زیر پرچم اسلام گرد هم‌آیند تا به فضل و یاری خدا قدس را آزاد کنیم.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه