اخبار داغ

نظر تارتار در مورد دیدار با استقلال خوزستان

نظر تارتار در مورد دیدار با استقلال خوزستان
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: از روز اول هم قرار بود با راه‌آهن قرارداد بلند مدت داشته باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر، گفت: این مسابقه هم مثل سایر مسابقات سخت و حساس است. با تیم مدعی خوب استقلال خوزستان بازی داریم و راه‌آهن نشان داده در روزهای سخت بهتر بازی می‌کند. چه زمانی که بازیکن راه آهن بودم و چه زمانی که مربی این تیم بودم می‌دانم که راه آهنی‌ها مرد روزهای سخت هستند. امیدوارم مسابقه فردا زیبا از آب درآید و ما با ارائه یک بازی خوب به سه امتیاز برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه پس از دو بازی نتایج ضعیف راه آهن همراه با او آغاز شده و قرارداد 5 ساله‌اش با حرف و حدیث همراه است، تأکید کرد:‌از روز اولی که به باشگاه آمدم قرار بر این بود که قرارداد بلند مدت ببندم. خودم فکر نمی‌کردم در این شرایط باشگاه چنین تصمیمی بگیرد. از کیانیان و هیأت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم. آنها حرکتی کردند که باعث می‌شود مسئولیتم بیشتر شود. تمرکزم روی مسائل فنی است و بدون حاشیه پیش می رویم. امیدواریم بتوانیم با کمک خدا باشگاه را سربلند کنیم و این حرکت راه آهن الگوی سایر باشگاه‌ها شود. مهمترین مسئله ثبات کاری است.

,

سرمربی راه آهن در مورد لیست خرید تیمش خاطرنشان کرد: فعلا تمرکزمان روی مسابقات آینده است. در نیم‌فصل برخی بازیکنانی که مدنظر ما هستند مطمئنا با باشگاه‌های خود قرارداد دارند نمی‌خواهیم تمرکز کسی را به هم بزنیم و در وقت خودش این مسئله را بیان می‌کنیم.

,

سرمربی راه آهن در مورد مصدومیت حمید علی‌عسگر عنوان کرد:‌علی‌عسگر، علیرضا محمد، ایران‌نژاد و قاسمی مصدومان ما هستند. در رابطه با وضعیت مصدومان و اینکه آیا کسی از لیست خارج می شود باید در نیم فصل تصمیم بگیریم و شرایط آنها را بسنجیم.

,

وی افزود: تیم ما کار خودش را دنبال می‌کند. وقتی در ساختن موقعیت قوی عمل می‌کنیم این مسئله نگرانی ما را برطرف می‌کند ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

,

تارتار در مورد اینکه آیا از فیروز کریمی، پدر همسرش مشورت می‌گیرد، تصریح کرد: هر زمانی که همدیگر را ببینیم در مورد فوتبال صحبت می‌کنیم. من از او نظر می‌گیرم و او هم از من نظر می‌گیرد. نه تنها کریمی بلکه از هر پیشکسوتی که بتواند به من کمک کند از او مشورت می‌گیرم. تا آنجا که من می‌دانم او مدیرفنی یک تیم کرجی است و تیمش در صدر جدول قرار دارد تا آنجا که من می‌دانم او حالش خوب است.

,

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بعد از حضور میلاد و مهرداد محمدی در برنامه 90 این دو بازیکن کیفیت شان پایین آمده است، عنوان کرد: این مسئله برای این دو جوان انگیزه است تا پیشرفت بیشتری داشته باشند. وقتی یک بازیکن به برنامه 90 می‌رود و تمام مسائل فنی و کیفیت او در یک برنامه آنالیز می‌شود در ادامه مسابقات کارش با مشکل روبه‌رو خواهد شد. این مسئله وظیفه ما را هم سنگین‌تر می‌کند. هر زمان که لیگ تعطیل می‌شود آنها دراختیار تیم ملی قرار می‌گیرند و باید تاکتیکی در نظر بگیریم تا کارشان بهتر شود.

,

سرمربی راه آهن در مورد داور بازی فردا گفت: تصمیم گرفته‌ام در مورد داوری صحبت نکنم. امیدوارم داوران فردا عملکرد خوبی داشته باشند.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه