اخبار داغ

کاهش احتمال حضور بنزما در یورو 2106

کاهش احتمال حضور بنزما در یورو 2106
احتمال حضور مهاجم رئال مادرید در جام ملت‌های اروپا 2016 فرانسه کم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از آس، آینده کریم بنزما در تیم ملی فرانسه نامعلوم است. پس از انتشار مصاحبه والبوئنا در روزنامه لو موند، در فرانسه این سوال پرسیده شد که آیا بنزما می‌تواند خروس‌ها را در جام ملت‌های اروپا 2106 فرانسه همراهی کند. روزنامه اکیپ فرانسه و هواداران در این ارتباط نظر خود را شفاف بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این سایت ورزشی تیتر زد: بنزما بیرون از یورو 2016 به خاطر مسئله والبوئنا.

,

این نشریه نوشت: حضور مهاجم رئال مادرید در یورو سال آینده به خاطر درگیر بودن با پرونده متیو والبوئنا، دیگر بازیکن ملی‌پوش فرانسوی، پیچیده و سخت شده است. همچنین بنزما باید در انتظار رای نهایی دادگاه قرار بگیرد.

,

در ماه اکتبر چند نفر والبئونا را تهدید کردند. آنان مدعی شدند که فیلم و عکس‌های غیر اخلاقی از این بازیکن دارند و از بازیکن فرانسوی در خواست رشوه کردند. در ادامه بنزما به جرم همکاری با اخاذان دستیگر شد و یک روز را در زندان سپری کرد و پس از آن به طور موقت آزاد شد.

,

فرانس فوتبال در سایت خود نظر سنجی مبنی بر دعوت بنزما به تیم ملی فرانسه توسط دیدیه دشان قرار داد. 72 درصد اعضای سایت بر این عقیده‌اند که مهاجم رئال مادرید نباید به تیم ملی برای جام ملت های اروپا 2016 فرانسه دعوت شود.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه