اخبار داغ

اعزام کاروان نانوایی صلواتی بادرود به کربلا+تصاویر

اعزام کاروان نانوایی صلواتی بادرود به کربلا+تصاویر
چند سالی است که تعدادی از بادرودی ها برای خدمت رسانی به زائران کربلای حسینی(ع) در ایام اربعین به کربلا اعزام می شوند و در موکب شهربانو واقع در پشت تل زینبیه به زائران حضرت اباعبداله و حضرت ابوالفضل (علیهم السلام) خدمات می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نطنزنا، چند سالی است که تعدادی از بادرودی ها برای خدمت رسانی به زائران کربلای حسینی(ع) در ایام اربعین به کربلا اعزام می شوند و در موکب شهربانو واقع در پشت تل زینبیه به زائران حضرت اباعبداله و حضرت ابوالفضل (علیهم السلام) خدمات می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نطنزنا,

یکی از نانواهای بادرودی که هرساله در این ایام ماشین پخت نان خود را برای ارائه خدمت به زائران به کربلا میبرد در این باره به خبرنگار ما گفت: هرساله و به عشق امام حسین(ع) و زائران اربعین و با کمک دو خیر کرمانی اقدام به پخت نان صلواتی در موکب شهربانو در کربلا می کنیم.

,

رمضانعلی سلمان نژاد افزود: امسال هم به همراه ۶ نفر از عاشقان حسینی در بادرود به کربلا اعزام می شویم و کار پخت نان صلواتی را شروع خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به زائران در موکب شهربانو تا ۶ روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت گفت: در این موکب که ۲۸۰ نفر مشغول ارائه خدمات صلواتی هستند روزانه ۲ تن برنج پخت می شود و در قالب غذای تمام ایرانی به زائران اربعین ارائه می گردد.

,

سلمان نژاد اضافه کرد: روزانه بالغ بر ۲ تن آرد برای پخت نان مصرف خواهیم کرد و به کمک خیرین کرمانی هر روز این مقدار از آرد بدون کوچکترین وقفه ای از ایران به دست ما می رسد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه