اخبار داغ

روزنامه صبح ایران قانون ؛

از داعش بازی در ورامین تا پاسخ روسی به بازی اردوغان / سکوت وزارت ارشاد در قبال روزنامه قانون شکن

از داعش بازی در  ورامین  تا پاسخ روسی به بازی اردوغان / سکوت وزارت ارشاد در قبال روزنامه قانون شکن
چرا این روزها روزنامه اصلاح طلب قانون صرفا بر کوس بی قانونی و تفرقه اندازی می کوبد؟.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس سیاسی تهران نیوز، انگار همین چند روز پیش بود که همه رسانه ها به موضوع ورود سران کشورهای سومین مجمع کشورهای صاد‌ر کنند‌ه گاز به کشورمان پرداختند و حاشیه های آن را پررنگ تر از متن دیدند.
شاید بتوان گفت که پوتین پر رنگ ترین حاشیه این اجلاس را به خود اختصاص داد و بدون هیچ تشریفاتی به دیدن رهبر معظم انقلاب رفت؛ او خود می دانست مقام معظم رهبری ( مد ظله العلی ) از افراد موثر در جهان است، به همین دلیل از حاضر به فوت وقت نشد و به دیدار ایشان رفت.
در همین راستا رسانه های مختلف از این موضوع به عنوان تیتر یک خود بهره بردند و روزنامه قانون که این روزها سرش گرم حاشیه سازی ها و پرداختن به مطالبی از جنس بی قانونی است، نوشت “پوتین رسید”.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,
,
,

اما این روزنامه که چندی پیش به بهانه طرفداری از شورای غیرقانونی هماهنگی اصلاح طلبان که قرار بود در قرچک جلسه ای برگزار کنند و با تجمع مردم انقلابی این شهر به این حرکت غیر قانونی برخوردند تیتر “داعش بازی در ورامین” را برای مردم ۱۵ خردادی این شهرستان که آوازه انقلابی بودنشان به گوش جهان نیز رسیده است را به کار برد.

,
روزنامه قانون
روزنامه قانون
, روزنامه قانون, روزنامه قانون,
روزنامه قانون
,

حالا تصویر نخست ۷ آذر روزنامه خود را به همان حاشیه پررنگ چند روز پیش یعنی پوتین اختصاص داده که در اولین نگاه مفهوم تمسخر را به ذهن می رساند و در این اقدام در حالی رخ داده که پوتین و روس ها این روزها در کنار سران کشورمان در محور مقاومت هستند و همکاری های بی سابقه ای بین این۲ کشور در حال انجام است.

,

روزنامه قانون

, روزنامه قانون, روزنامه قانون,

این روزها همه می دانند که ماجرای هد‌ف قرار د‌اد‌ن یک سوخوی ۳۶ میلیون د‌لاری روسی توسط ترک ها چیست و هر حره ای می دان که چگونه باید در رسالت کاری خود قدم بردارد از این رو باید منتظر ماند و دید که چه زمانی این روزنامه اصلاح طلب دست از اقدامات تفرقه اندازانه خود خواهد برداشت و از این جوِ زد‌گی سیاسی بیرون خواهد آمد.
انتهای پیام/رض

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه