اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی ارتش در حرم امام خمینی (ره):

در مقابل هر تهدیدی می‌ایستیم/ نیروی دریایی ارتش با قدرت از اقتصاد کشور صیانت می‌کند

در مقابل هر تهدیدی می‌ایستیم/ نیروی دریایی ارتش با قدرت از اقتصاد کشور صیانت می‌کند
فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش در مقابل هر تهدیدی می‌ایستد و به هیچ‌کس اجازه کوچکترین جسارتی را نمی‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سیاسی تهران نیوز؛ دریادار حبیب ‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجدید پیمان فرماندهان و پرسنل نداجا با آرمان‌های امام خمینی (ره) که ظهر امروز در حرم مطهر برگزار شد، به توانمندی نظامی نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی ارتش در مقابل هر تهدیدی می‌ایستد و به هیچ‌کس اجازه کوچکترین جسارتی را نمی‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار سیاسی تهران نیوز,
وی با تاکید بر اینکه رزمندگان نیروی دریایی ارتش با قدرت پرچم ایران را برافراشته نگه داشته اند، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش با قدرت از صادرات و اقتصاد کشور صیانت می‌کند و موفقیت‌های نیروی دریایی ارتش در عرصه بین‌المللی مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
,
 
,
فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین به حمله صدام در دوران دفاع مقدس به جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امام خمینی (ره) و مردم در مقابل تجاوز دشمن بعثی با قدرت ایستادگی کردند.
,
دریادار سیاری به عملیات مروارید و دستاوردهای آن اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین آثار این عملیات از بین رفتن نیروی دریایی ارتش بعث عراق بود و پیروزی‌های ما در دوران دفاع مقدس مرهون رهنمودهای امام راحل بود.
,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه